jingleyschmidt
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Fy fan säger jag. :( Det är inte rimligt att livet redan ska vara över för i år!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska bilder som postas i tråden vara tagna under dagen eller funkar även icke-dagsfärska bilder?
Ska bilder som postas i tråden vara tagna under dagen eller funkar även icke-dagsfärska bilder?
Jo, men jag är ju solskenscyklist/turistcyklist och ingen riktig hårding.Som riktigt cyklist har men väl alltid dagfärska bilder (om man tar bilder)?
Är det ovanför den nerbrunna scoutgården i Väsby?Jo, men jag är ju solskenscyklist/turistcyklist och ingen riktig hårding.
WSMC: Jag läste det men kanske på annat sätt än dig för jag tycker inte det var helt glasklart. I synnerhet som jag inte har koll på Picture of the day på pinkbike.
Tar dock och chansar och lägger in en bild från gårdagens tur. Sorgligt nog är det nog det närmaste jag kommer bergscykling i år - en cykelbaneserpentinkurva i Stockholmstrakten. Fick mig verkligen att längta till bergiga trakter.
Visa bilaga 445125
Nej, bom med ca tre mil.Är det ovanför den nerbrunna scoutgården i Väsby?
Men då har du ju ytterligare en serpa i Sthlmstrakten att leta rätt påNej, bom med ca tre mil.
Var väl sådär 12-15 år sen jag cyklade här, men lite serpentinsväng kanske det kan bli...Men då har du ju ytterligare en serpa i Sthlmstrakten att leta rätt på![]()
Att hålla på och jaga runt efter serpor i Stockholmstrakten känns mest lite sorgligt. Bättre att jaga kyrkor.?Men då har du ju ytterligare en serpa i Sthlmstrakten att leta rätt på![]()
jösses, vada med cykeln ovanför huvudet :)Egentligen lördagens bild men ...
Visa bilaga 445178
Jodå! En AssSaver Wide och nån sorts motsvarighet på gaffeln ;)Ingen stänkskärm :)
Say whaaaat!? Felpost? ?Eftersom det är mindre grupper på LVG nu så har vi pratat om att ha gemensam start kl 06.00, vill man inte köra hela varvet så får man prata ihop sig innan start som tidigare.
Ja :DSay whaaaat!? Felpost? ?
För jäkla fin båge dedär! ??Lite utför är aldrig fel om man vill sätta lite krydda på sin vardag.
Visa bilaga 445347
Vad är det för cykel? Ser fin ut.Man blir lite förvirrad när stigen försvinner bland stockar och ris.
Vad är det för cykel? Ser fin ut.
En generell önskan till alla som postar i denna tråden. Ta gärna för vana att skriva vad det är för cykel på bilden.
Vad är det för cykel? Ser fin ut.
En generell önskan till alla som postar i denna tråden. Ta gärna för vana att skriva vad det är för cykel på bilden.
Borde hon inte få en sadel också?Visa bilaga 445586
Klart att frun i huset skall få en fullgung!
Den känns bekant på nåt sätt ?Visa bilaga 445586
Klart att frun i huset skall få en fullgung!