Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör det själv och lägg upp resultatet i fulmek-tråden.Jaha, idag skulle jag ha legat på operationsbordet och fått nyckelbenet ihopskruvat en gång för alla.... men pga hög belastning på sjukvården tvingas de stryka planerade operationer... Så från att ha haft en perfekt plan med prehab/rehab, frånvaro/återgång till jobbet mm, finns nu ingen plan, ingen prognos ?...
Så det blev en cykeltur istället... fint, lagom trampat, lagom fruset, före i skogen idag iaf ❄.
Visa bilaga 532461
Det var ingen dum idé... Jag är ju läkare och mannen är snickare, så tillsammans löser vi det kanske ??...Gör det själv och lägg upp resultat i fulmek-tråden.
Då låter det som finmek-tråden. Inget att fundera på tycker jag. Säg åt gubben att ställa in ett lågt moment på borrskruvdragaren bara.Det var ingen dum idé... Jag är ju läkare och mannen är snickare, så tillsammans löser vi det kanske ??...
Då låter det som finmek-tråden. Inget att fundera på tycker jag. Säg åt gubben att ställa in ett lågt moment på borrskruvdragaren bara.
Alternativt i misär-tråden, där skriker dom efter något riktigt miserabelt eftersom tråden har besudlats av elpriset.Gör det själv och lägg upp resultatet i fulmek-tråden.
Tog mig nästan 3 timmar att komma runt ??... (Men det måste bero på att jag inte har "snabbaste cykeln för blåa och gröna i Hellas...."). Visa bilaga 532801
Borde väl höra hemma i dämparegenskaper hos däck tråden? ?Kanske halft OT, men ändå lite cykelrelaterat. Skulle nämligen åka och hämta ut lite cykeldelar jag beställt. Satte mig i bilen och tyckte den inte ville rulla iväg riktigt...
?
Visa bilaga 532915
Eller fjäderbytartråden kanske ?Borde väl höra hemma i dämparegenskaper hos däck tråden? ?
Eller fjäderbytartråden kanske ?
Någon måste väl vilja ha en jättehård fjäder i brunt?Tror du att någon skulle vill byta med dig?
Inte kul. Men, vill man se det halvfulla glaset var det bra att det hände när bilen stod still.Kanske halft OT, men ändå lite cykelrelaterat. Skulle nämligen åka och hämta ut lite cykeldelar jag beställt. Satte mig i bilen och tyckte den inte ville rulla iväg riktigt...
?
Visa bilaga 532915
Inte kul. Men, vill man se det halvfulla glaset var det bra att det hände när bilen stod still.
Ser det ut så i södra Sverige nu?Fin runda med nästa 5mil grusväg och väldigt trevlig omgivning. Visa bilaga 532964
JappSer det ut så i södra Sverige nu?
Yes här va 8grader idag och stormbyar ?Ser det ut så i södra Sverige nu?
"Den sorten är inte ihopfällbar!"Kanske halft OT, men ändå lite cykelrelaterat. Skulle nämligen åka och hämta ut lite cykeldelar jag beställt. Satte mig i bilen och tyckte den inte ville rulla iväg riktigt...
?
Visa bilaga 532915
Man vet iofs aldrig med franska bilar. ?"Den sorten är inte ihopfällbar!"