Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för pepp. Grattis till genomfört lopp. Man klarar mer än man tror. Jag hoppas dock på exceptionellt bra sällskap imorgon samt möjlighet till eftertrupper. Mätte sadelhöjd nu och ser att sadeln sjunkit 50 mm, detta borde förklara ont i knäna och extra dålig känsla. Blir kolfiberpasta imorgon och lite mer moment.Imponerad att du ger dig på 20 mil imorgon, Hasse! Jag körde också Siljan 16 mil igår, dåligt tränad (dock fler träningsmål än dig) och på en lite sämre tid än dig. Jag är varken sugen på eller redo för 20 mil imorgon.
Cykeln är reparerad i infästningen, har varit nedplockad och inte cyklad sen reparation Jag tror bestämt jag glömde pasta helt och var lite feg med momentet. Jag kände igår att det kändes "fel" men det var så mycket annat som spelade in så jag brydde mig inte om att stanna och kontrollera. Hade inget att mäta med och ingen referenstejp på stolpen.5 cm ner på sadeln!? Låter onekligen som det behövs någon bättre Newton-motståndare till imorgon. Se bara till att inte dra för hårt så du knäcker något.
Det är den lastbil som ska ta alla de cyklister som brutit i Läggestabacken och deras cyklar tillbaka till Södertälje. Tror de brukar ha två rejäla fordon för denna uppgift. Läggestabacken är, som jag förstår det, näst efter Dalkarlsbacken det värsta man kan cykla på asfalterade vägar i norra Europa.Är det servicelastbilen som skymtar till vänster i bild? ?
Läggestabacken är en platt trottoarkant i jämförelse. Har tagit mig uppför den med 50-12 (i lätt medvind).Det är den lastbil som ska ta alla de cyklister som brutit i Läggestabacken och deras cyklar tillbaka till Södertälje. Tror de brukar ha två rejäla fordon för denna uppgift. Läggestabacken är, som jag förstår det, näst efter Dalkarlsbacken det värsta man kan cykla på asfalterade vägar i norra Europa.
Snyggare trädgårdstomtar får man leta efter!Äntligen öppnade sekretariatet!Visa bilaga 559700
Ser inte Hasse lite lite sliten ut?
Du får tänka på att cyklister från söder om stan, med nåt enstaka undantag, är av en lite klenare sort. Läggestabacken är för dessa cyklister ett monster som enbart ett fåtal av dem har kapacitet att besegra.Läggestabacken är en platt trottoarkant i jämförelse. Har tagit mig uppför den med 50-12 (i lätt medvind).
Det var jag som envist bet mig kvar. :-) Nu fick du mig också att logga in här för första gången på flera år!
Kul att du hängde med hela vägen, bra cyklat av dig,!Det var jag som envist bet mig kvar. :-) Nu fick du mig också att logga in här för första gången på flera år!
Nä jag är inte lite lite sliten. Jag är redo att donera min kropp till forskningen under förutsättning att det garanterat är färdigcyklat.Ser inte Hasse lite lite sliten ut?
Bra kämpat! Jag inser i efterhand att jag kunde kört idag. Huvudvärken igår var bara falskt larm.... Men men!Nä jag är inte lite lite sliten. Jag är redo att donera min kropp till forskningen under förutsättning att det garanterat är färdigcyklat.
Det blir fler tillfällen. Men cykling, fosterställning, och huvudvärk känns ju som en erfarenhet man bör ha med sig i verktygslådan.Bra kämpat! Jag inser i efterhand att jag kunde kört idag. Huvudvärken igår var bara falskt larm.... Men men!
???
host host Barkarby på lördagBra kämpat! Jag inser i efterhand att jag kunde kört idag. Huvudvärken igår var bara falskt larm.... Men men!
???
Fixar du så att det blir vindstilla så kommer jag :))host host Barkarby på lördag
Problemet löst.Fixar du så att det blir vindstilla så kommer jag :))
Lite knepig rutt där den guidade in i Södertälje på slutet och slutade abrupt i en avstängd väg.
Om nu start och mål är ändrat kanske det inte är för mycket begärt att även rutten kan uppdateras för att visa detta. Det är inte lätt som utsocknes att hitta rätt annars, speciellt inte med några mil i benen och slött sinne.
Annars en kul/snabb tur i fint landskap med 200km kantvind och noll fika :)
Tipset är att byta till Google Maps navigering och ange arrangörens adress som destination när man kommer in i centrumet.Hehe, jag har cyklat fel 2 av 2 möjliga gånger efter en 300 och en 600 ? cykeln vill följa gps-spåret till Statoil istället för att fortsätta "rakt fram" mot HQ.
Tipset är att byta till Google Maps navigering och ange arrangörens adress som destination när man kommer in i centrumet.