GoranS
Aktiv medlem
[OT] Dagens fönsterbild (OBS! Regler i första inlägget)
Får erkänna att jag blev tvungen att googla för att inse var du befann dig. Vad är bakgrunden till namnet?Visa bilaga 685111
En speakerhytt på Cuba.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får erkänna att jag blev tvungen att googla för att inse var du befann dig. Vad är bakgrunden till namnet?Visa bilaga 685111
En speakerhytt på Cuba.
Jag var tvungen att höra med lokalbefolkningen och det är lite otydligt men någon sorts politiskt skämt då broarna norr och söder om skidstadion och den lilla bebyggelsen på andra sidan älven blev avskuren och ingen kunde komma dit eller lämna området.Får erkänna att jag blev tvungen att googla för att inse var du befann dig. Vad är bakgrunden till namnet?
Trevligt, där brukar jag hålla till v8. Nästa år redan bokat och betalt ??
I så fall någon som inte läst regel 1.3.Nån här som är ute och fotar i Uppsala?
![]()
Uppsalabor vittnar om fönstertittare: ”Såg en skugga bakom gardinen”
Känslan av att hemmet är en trygg plats har gått förlorad för flera Uppsalabor som SVT Uppsala pratat med. De berättar om att okända män tittat in genom deras fönster, och två har fångats på film – men inte av polisen. – Jag kollar nästan varje sekund att jag låst alla dörrar, säger Emel som är...www.svt.se
Gick inte att motstå den insikten. Civil olydnad känns bra ibland. Men, jag följde faktiskt alla regler. De två benen som speglar sig i rutan är mina egna.Visa bilaga 686096
Betyder det att de även saknar kameraövervakning?Gick inte att motstå den insikten. Civil olydnad känns bra ibland. Men, jag följde faktiskt alla regler. De två benen som speglar sig i rutan är mina egna.Visa bilaga 686096
Nja, tänkte mer på att jag tittade in i affären.esdVilken insikt? Ingen påskägg utan Triss?
Ah! Det är där solen förvaras under natten?
Misstänker kraftigt det!Ah! Det är där solen förvaras under natten?
I händelse av att du inte känner till möjligheten att klista in bilden i fullformat så att den syns i hela sin härlighet så går det bra att göra så här: När du bifogat bilden trycker du först på Infoga:En färgglad morgonstund