Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dagtid finns det ganska bra med möjligheter. På kvällen och natten, not so much. Siktar på att cykla i ett svep till Røros och sen ta några timmars vila där. Sen får vi se vad som händer.Inte direkt så att det dräller av provianteringsställen i de där trakterna.
Tror att man skulle kunna äta sig mätt på mygg. Bara att öppna munnen i farten.Finns hur mycket bär som helst i skogarna ju! Och vatten i bäckarna!
OK, ser fram emot din RR från loppet inkluderande plockande av diverse bär. Tänker du ta med dig bärplockare eller tänker du dig att plocka bären ett och ett och stoppa direkt i munnen?Finns hur mycket bär som helst i skogarna ju! Och vatten i bäckarna!
Äh, kom igen. Jag ordnar med ett stämpelkort!Lycka till. Den rundan skulle jag vilja köra, men jag är för trött.
RWGPS visar rätt tokigt här omkring, det är nog bara en tredjedel så många. Jag återrapporterar om några dagar.35000 höjdmeter är rätt mycket...
För sent, jag har redan gått på ölen :)Äh, kom igen. Jag ordnar med ett stämpelkort!
Låter trevligare än att cykla jäkla långt.För sent, jag har redan gått på ölen :)
Den var kvar förra sommaren i alla fall.Wilmars bagarbod finns väl kvar i Los?
Kämpa?
Borde vara det, har ju hållt på jete-länge jue!Kämpa?
Är han/de(?) inte framme ännu?
Låter trevligare att cykla jäkla långt.
Cykla på...önskar er medvind och solsken ?vi kom till Orsa efter att till slut fått tag på ett nytt bakhjul. Nu mot Sälen!!
Snart uppvärmda för att visa våra västliga grannar hur en cykel ska trampas m.a.o.!Nu är det pizza i sälen som gäller. Det är allmänt orkeslöst och backigt.
Härlig upptäckarstämning!Dagtid finns det ganska bra med möjligheter. På kvällen och natten, not so much. Siktar på att cykla i ett svep till Røros och sen ta några timmars vila där. Sen får vi se vad som händer.
Nä, sånt inträffar aldrig under lopp. Bara tre kilometer hemifrån.Den andra deltagaren har drabbats av ekerbrott, med ocyklingsbart bakhjul som följd, i Furudal. Får se hur vi löser det.
Jag ville få med det avsnittet i Sverigetempots rutt (det hade blivit några mil extra) men Trafikverket sa att vi hade redan fyllt årets kvot. Vad de nu menade med det.
I Elverum nu och tankar lite mat och kaffe. Vägen mellan Sälen och hit var det överlägset jobbigaste jag cyklat. Först backen upp till sälenfjällen och så fort vi kom in i Norge så var det tre stigningar på 3-400 hm efter varandra.
Visa bilaga 714756
Är det det där som kallas en bister min?I Elverum nu och tankar lite mat och kaffe. Vägen mellan Sälen och hit var det överlägset jobbigaste jag cyklat. Först backen upp till sälenfjällen och så fort vi kom in i Norge så var det tre stigningar på 3-400 hm efter varandra.
Visa bilaga 714756
Instämmer. Och lägger till; Härligt kört! Kämpa!Den här blir man ju nyfiken på att.cykla till nästa år
Efter en tung natt och en tung dag har vi anlänt Røros. Efter Åkrestrømmen kom en backe med 12% lutning i tre kilometer. För tjock och för tungt lastad cykel för sån skit. Regnade gjorde det också.