Vet inte riktigt vilken ända jag ska börja med! Tack alla, men här följer ändå en mer specifik tack-lista.
1. Tack Ville för att du körde hem SSSM till Hellasgorillorna i fjol.
2. Tack mikal för att du skrämde fart på oss att tag i frågan.
3. Tack Aron, Vic, Stalle, Cruxet och JLarsson för att ni genast slöt upp på min galna och illa genomtänkta idé.
4. Tack Tille för att du helt oförberedd lät dig överrumplas av ett ansvar för en crosstävling.
5. Tack Stalle och Cruxet, och även Aron, för ett fantastiskt rally.
6. Tack Tille för crossen.
7. JLarsson - jag saknar ord. (Jag har ett svagt minne av att jag pratade om att det nog gällde grilla till 60-70 personer. Jag räknade fel...)
8. Tack Aron och Vic för att ni styrde upp SSSM på ett snyggt sätt.
9. Tack Specialized Concept Store, Bikester och Duells för priser.
10. Tack Specialized Concept Store och SRAM för markeringsband.
11. Tack Specialized Concept Store, Dropinbikes, Cykloteket och Rolo bikes för att ni hängde på och gjorde grusplanen till en kul plats att hänga på. Utan er hade det känts ganska öde.
12. Tack till Hellas TK för lånet av grusplanen. Vi lovar att fika mycket i Hellasgården som tack.
13. Tack till Cykloteket, Bikester och Haglöfs för att vi på kort varsel fick låna tält när vår urspungliga plan sprack.
14. Tack danne för tältleveranser, trots att du inte ens var med på plats!
15. Tack S:t Eriks bryggeri för ölen.
16. Tack mikal för hjälpen med bandningen av SSSM.
17. Tack Monglo för all hjälp på plats, det var guld att ha Lennart att luta sig emot.
18. Tack jansson99 med fru för att ni hjälpte JLarsson med matförberedelserna, det hjälpte lite mot min nervositet.
19. Tack Kaijan för att du ryckte in och trancherade köttet.
20. Tack rippa, staine, fredrikw, jerry, larsaw med barn, mamme1, zeb, mattel, bjorre, jomper, cyklariskogen, Ubu, AJ och Tbone mfl. för era insatser på plats. Det var otroligt skönt att så många högg i och hjälpte till med allt möjligt som kunde behövas. Ni var säkert fler, ursäkta om jag har glömt er.
Tack alla som kom! Jag hoppades att det skulle bli bra, befarade att det skulle bli en flopp men kunde aldrig drömma om att det skulle bli en sån succé! Tack, allihop, jag hade skitkul!