• Re: PBP 2019

Av:
    GoranS
    Dags att börja den mentala uppladdningen nu, grabbar. Steg 1: Måla 47.23 i sovrumstaket ...

Av:
    NLC
    Fjärdebrunn skrev:
    Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.

Lider med dig, men kanske kan trösta med att det körd en mysig 40-milare samma helg som PBP.

---------------------------------------------------
    Bullitt ger starka ben och glada barn

Av:
    ohellstrom
    NLC skrev:
    Fjärdebrunn skrev:
    Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.

Lider med dig, men kanske kan trösta med att det körd en mysig 40-milare samma helg som PBP.

OCH en 60-milare 14 dagar senare medan många PBP-deltagare fortfarande skall läka ihop rövskinnet.

Av:
    GoranS
    NLC skrev:
    Fjärdebrunn skrev:

Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.

Av:
    Jocke77
    GoranS skrev:
    Dags att börja den mentala uppladdningen nu, grabbar. Steg 1: Måla 47.23 i sovrumstaket ...

Varför just 47:23?

Av:
    GoranS
    Jocke77 skrev:
    GoranS skrev:

Varför just 47:23?
    Hint: PBP 2015

Av:
    NLC
    GoranS skrev:
    NLC skrev:
    Fjärdebrunn skrev:

Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.

Oh no, får jag cykla det datumet ska jag BÅDE äta korv med mos i Laholm OCH pizza i Mölle ;-)

---------------------------------------------------
    Bullitt ger starka ben och glada barn

Av:
    GoranS
    NLC skrev:
    GoranS skrev:
    NLC skrev:
    Fjärdebrunn skrev:

Oh no, får jag cykla det datumet ska jag BÅDE äta korv med mos i Laholm OCH pizza i Mölle ;-)
    Medan utbrytarfraktionen från den skånska randoeliten gnuggar på som små illrar i täten. ;-)

Av:
    bsandborgh
    bigmollo skrev:
    60-milaren är reggad. Bengt var snabb som en vessla för att få in den.
    Ja, det gick fortare än cyklingen! Skickades in i söndagskväll. Så nu är allt klappat och klart för mitt 7:e PBP. Det ska bli jättekul!

Jag är för lat för att träna. Det är mycket roligare att cykla.

Av:
    ohellstrom
    GoranS skrev:
    NLC skrev:
    GoranS skrev:
    NLC skrev:
    Fjärdebrunn skrev:

Medan utbrytarfraktionen från den skånska randoeliten gnuggar på som små illrar i täten. ;-)

”Utbrytarfraktion” är väl ändå att ta i. Jag har visserligen varit tvingad att finna en ny randopartner under NLCs frånvaro, men henne är jag ju faktiskt gift med på riktigt :)

Vi excellerade mycket riktigt i både fullunch och finmiddag under 400k. Bara man är framme innan midnatt, när cykeln förvandlas till en pumpa igen.

Av:
    bigmollo
    bsandborgh skrev:
    bigmollo skrev:
    Ja, det gick fortare än cyklingen! Skickades in i söndagskväll. Så nu är allt klappat och klart för mitt 7:e PBP. Det ska bli jättekul!

Härligt Bengt! Detta blir min 4:e. Ska bli superskoj.

...........................................................

Bigmollo.com
    Bicycling.se
    Randonneur Stockholm

Av:
    bsandborgh
    bigmollo skrev:
    bsandborgh skrev:
    bigmollo skrev:

Härligt Bengt! Detta blir min 4:e. Ska bli superskoj.
    Med tanke på att din premiär var den episka 2007 upplagan så är det bra jobbat!

Jag är för lat för att träna. Det är mycket roligare att cykla.

Av:
    NotReallyGunde
    Efter att i ett par dagar terroriserat PBP Facebook/messenger får jag väl anta att detta är the final call. "There is no more available place for PBP2019. No change, no reallocated slot" Jäkla skit, men men det är bara att sikta om till nästa gång, då är jag ju nyss fyllda 50 så jag får väl räkna det som ngn slags kris om ngn frågar "WHY" :) Ha det så kuligt och käka massa baguetter och Brie.

Av:
    desmo
    Då har jag anmält mig till Paris.
    Jag har än så länge inte ordnat varken boende eller resa.
    Någon som vill samåka?

Av:
    Havoc 5
    Zzznark.

Är det någon som vet hur man kompletterar sin anmälan med sitt sista lopp?
    Jag blev lite ivrig och gjorde nog min anmälan lite tidigt.

Då jag kollar under "resultat" står min 60 milare med fast på den sidan står även: Registration in the PBP does not depend on the results in this list.

Jag hittar verkligen ingenstans där jag manuellt kan skriva in nuffrorna?

Någon som har bättre koll?

Mike

Av:
    Peth
    Ingen som kvalar in med 4 st 600k?

Av:
    Havoc 5
    Ah, jag hittade.
    Kan inte påstå att det var vidare enkelt men på nåt sätt fick jag till det.
    I övrigt har det inte varit särskilt komplicerat med anmälan tycker jag.
    Nu ska jag fira med en god fransk ost..
    Mums.

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in