• Beröm!

Av:
    Gubbcyklist
    Jag älskar verkligen att gnälla, men ibland tycker jag också om att ge och få beröm. Så ös på med beröm, ge dom/de som förtjänar det!

Jag börjar med Jonathan som är innehavare av Strada Wheels LTD. Beställde ett styre av honom. Av misstag förväxlades mitt paket med annat vilket han ringde och bad om ursäkt för redan innan jag visste om att det hade blivit fel. Därefter gjorde han allt rätt, inget tjafs, inga ursäkter, ordnade med pick-up av mitt felaktiga paket, skickade rätt vara med express, samt gav mig ett rejält prisavdrag. Well done Jonathan.
  • Re: Beröm!

Av:
    Stewe
    Ingen specifik, men ett stort tack till alla glada Happyiter som har kommit med goda råd och tips genom åren

Ingen nämnd, ingen glömd

Jo förresten, kan nämna Skogling som var ett bra bollplank när jag köpte min första nätcykel för hundra år sedan
    från hans favoritbutik S-tec sports :-)

Av:
    mikipedia_
    Jag vill berömma alla som lägger timmar och dagar på att fixa Sbr/svartrejs/rides åt alla möjliga jeppar man aldrig skulle träffat annars som blivit kompisar osv.

Så stort tack!

https://happyride.se BbQ ride med en TwisT

Av:
    salle
    Sportson Kungens kurva som hade halvlänkar liggandes till mitt ss-projekt! 20kr kändes som en bra deal också!

______________________________________________________________ _ _
    La firma è la sottoscrizione del proprio nome e cognome (o di uno pseudonimo) per chiudere un'opera d'arte o una scrittura, confermarla o renderne noto l'autore.

Av:
    Mycketvillhamer
    Tack till alla som är involverade i att bygga/skapa stigar (både officiella och inofficiella) i Skåne!

Av:
    setreus
    Jag fick en (begagnad) snabbkoppling gratis av grabbarna i verkstaden på Sportson Åsö fredag eftermiddag före påsklovet (den jag hade var för kort). OBS: Jag känner inte dom privat.

Av:
    JBogevik
    Stort tack till alla som har hjälp mig med fler nyintroduserade MTB-fanatiker att hitta rätt i en djungel av cyklar och tillbehör!

Av:
    Kristoffer R
    Alla som fixat pumptracken vid Frölundaborg får en stående ovation!

Tog vägen förbi med min pendlar/cx häromveckan, sadeln i botten och runt runt!

Lämnade platsen med ett riktigt brett leende.:D

Av:
    Paco
    Ett stort tack till alla sköna happyiter som jag gjort bra affärer/byteshandel med genom åren.

Och ett fantastiskt stort tack till Razzr som fixar min, ena, hoj när jag inte har tid!

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in