• Någon som kan hjälpa mig att transportera två cyklar Stockholm-Oskarshamn (eller kanske Vetlanda, Vaggeryd etc) nästa vecka?

Av:
    lagrave
    Jag beställde en cykelhållare till min bil som skulle levererats i början på den här veckan men nu är den försenad och kommer inte förrän på måndag. Tyvärr ska jag köra till Oskarshamn och hämta en båt imorgon för leveranssegling ner till Skåne så jag kan inte vänta på det här paketet (men vi behöver inte cyklarna när vi är ute och seglar). Kommer tillbaka till Oskarshamn förmodligen på onsdag och jag letar efter något sätt att få ner cyklar och cykelhållare.

Tänkte att det kanske finns något cykelsällskap som åker skåpbil eller buss den aktuella sträckan (eller kanske till Kalmar, Gotlandsfärjan eller liknade) som skulle kunna hjälpa till?

OBS: det är en lowrider resp en "förvuxen" BMX (båda har 26"), alltså ingen MTB, racer eller liknande.

Vi skulle å andra sida kunna hjälpa till med att transportera något från Stockholm-Oskarhamn-Borgholm-Kalmar-Karlshamn-Österlen eller Österlen och uppåt i utbyte.

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in

KÖP & SÄLJ