• Re: [Byggtråd(snart)] Marino Roadwrath

Av:
    Paco
    Färdig och testad👍🏻

37ABBA35-F057-49D1-BA47-F448FCA82AF2.jpeg

27211561-EA97-452A-B8DC-AC8C1A2F4B3F.jpeg

Av:
    happymtb.fr
    Trevligt! 👌

#===#==#=#=================================================
    184x44 Fox DHX RC4 coil, Manitou IRT, m.m. säljes: https://happyride.se

Av:
    AlfaAlfa
    Paco skrev:
    Färdig och testad👍🏻

Hur känns den att cykla på jämfört med med rakt styre? Och och och varför valde du inte ett styre med massa flare?:)

Av:
    42Hz
    Nice!

//HaRR! - Fat tires save lives!

Av:
    Paco
    AlfaAlfa skrev:
    Paco skrev:
    Färdig och testad👍🏻

Hur känns den att cykla på jämfört med med rakt styre? Och och och varför valde du inte ett styre med massa flare?:)

Har bara hunnit med en runda men den känns faktiskt bra. Behöver nog en lite längre stam😋

Var osäker på vad jag skulle tycka om bockstyre och tog därför det billigaste jag kunde hitta.
    Fortsätter det kännas bra så blir ett nytt styre i bongoplast men har aldrig fattat det där med en massa flare. På vilket sätt är det bättre?

Av:
    AlfaAlfa
    Paco skrev:
    AlfaAlfa skrev:
    Paco skrev:
    Färdig och testad👍🏻

Har bara hunnit med en runda men den känns faktiskt bra. Behöver nog en lite längre stam😋

Var osäker på vad jag skulle tycka om bockstyre och tog därför det billigaste jag kunde hitta.
    Fortsätter det kännas bra så blir ett nytt styre i bongoplast men har aldrig fattat det där med en massa flare. På vilket sätt är det bättre?

Längre stam ja!

Tycker att ett styre med lite mer flare är skönare om man kör lite blandat med gravel hoj. Du får lite mer avslappnad "körställning" utan att tappa de olika handpositionerna ett drop bar ger. Går ju att få rätt fet bredd på med, upp till 46cm, kan rekommendera Specializeds Hover bar eller Salsa Woodchipper!

Testa ett sånt innan du kastar på längre styrstam!

Fint bygge, kul att följa!

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in