• Vitus - Slutsålt över allt?

Av:
    Besv
    Har tagit mig en runda med min gamla mtb idag och tänkte nog köpa mig en ny. Saker och ting glppade och kedjan hoppade, dåliga bromsar mm...

Har kollat runt här lite på forumen och Vitus kommer i princip alltid upp, dock hittar jag inga som lagerförs?

Jag är 177 cm och kommer cykla stigar/grusväg och är ute efter en bra så bra cykel under 10 k som finns att få tag i och då helst på lager.

Efter dagen skulle jag vilja ha skivbromsar fram/bak få min bakbroms i princip inte fungerade.

Finns det andra sidor än wiggle och chainreaction som salu för Vitus cyklar och har snabb leverans? El andra passande min storlek.
  • Re: Vitus - Slutsålt över allt?

Av:
    Ultralite
    Vitus har precis släppt sin 2019 linje så de dyker nog upp hos wiggle och cc snart.

Av:
    ooms
    Crc verkar ha fått in instegsmodellen redan:
    https://www.chainreactioncycles.com
    Edit: även wiggle har den i lager, de har även M och L av Sentier VR för 11999kr i lager.
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2018-11-08 21:18 av ooms.

Av:
    Pfaff
    Besv skrev:

Finns det andra sidor än wiggle och chainreaction som salu för Vitus cyklar och har snabb leverans? El andra passande min storlek.

Wiggle/CRC äger det fina gamla franska varumärket Vitus så den chansen är nog inte så stor.

-------------------------------------------------------------
    Långsam på korta sträckor!

Av:
    simson
    Tja !
    Bara ram men alla storlekar
    Vitus Sentier VRX+ 27.5" Hardtail Frame 2018
    På crc black friday rea 1805kr
    Lyckas inte klistra in länken
    Mange

Av:
    jonte987
    mm, en möjlighet men svårt att komma under 10K om man inte har gaffel och lite annat.

Av:
    Besv
    Blev en Calibre Bossnut Evo ist! Får hoppas jag blir nöjd :)

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in