• Atredo

    Av:
    Realslow
    Hej,
    Någon som handlat på https://www.atredo.se? Är det legitimt?
    Ser att det är precis samma sida som https://www.cykelpartner.dk

    Berätta gärna om era erfarenheter.

    /Martin
  • Re: Atredo

    Av:
    Belse
    Jag har handlat från cykelpartner.dk och det fungerade alldeles utmärkt, varorna var hemma på 2-3 dagar. Kollade även på deras svenska filial Atredo men dom hade inte med dom saker som jag ville ha så det blev att beställa från den danska sidan.

    ______________________________________________________________


    ______________________________________________________________

  • Re: Atredo

    Av:
    trampapådå
    Har handlat där. funkade bra fick grejerna på 3 dagar
  • Re: Atredo

    Av:
    King_Lake
    Jag har beställt från Atredo, inga konstigheter. 2 dagars leveranstid.
  • Re: Atredo

    Av:
    GustavK
    Har också beställt och allt funkar fint. Hade även en retur som funkade smidigt att skicka tillbaka och återbetalning.
  • Re: Atredo

    Av:
    Realslow
    Tack för era svar ?
  • Re: Atredo

    Av:
    Slow_easy
    Måste tyvärr i nuläget utfärda en varning här! Kolla på Trustpilot. https://se.trustpilot.com
    Många som haft problem senaste månaden. Själv är jag en av alla dem som efter över en månad ännu väntar på leverans och där de besked man får av kundtjänst (som dock svarar vänligt) tyvärr inte stämmer. Jag gissar att de tyvärr tappat kontrollen på något sätt. Varor som anges finns i lager visar sig vara restnoterade, beställningar försenas eller glöms bort, de påstår att varor skickats som budföretagen inte känns vid i sina trackingsystem, etc.
  • Re: Atredo

    Av:
    Murdock
    Funkat fint för mig iaf. Beställde nyligen faktiskt.
  • Re: Atredo

    Av:
    feeblesmith
    Jag köpte en Kickr core därifrån på black friday för dryga 5000 och fick hem den på 3 dagar. Väldigt nöjd.
  • Re: Atredo

    Av:
    Valhalla_
    Fettucine Alfredo tycker jag är rätt gott i alla fall.
  • Re: Atredo

    Av:
    Slow_easy
    Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
    Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
    Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

    Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-12-13 16:36 av Slow_easy.

  • Re: Atredo

    Av:
    me.I.am
    Slow_easy skrev:
    Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
    Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
    Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

    Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...

    Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
    (eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)


    just a stranger on the bike trying to make my way home

  • Re: Atredo

    Av:
    Arsozath
    me.I.am skrev:
    Slow_easy skrev:
    Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
    Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
    Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

    Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...

    Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
    (eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)

    Hört talas om SAP?
  • Re: Atredo

    Av:
    Bengt-re
    Arsozath skrev:
    me.I.am skrev:
    Slow_easy skrev:
    Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
    Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
    Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

    Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...

    Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
    (eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)

    Hört talas om SAP?

    Jodå... affärssystemet som får alla sina kunder att gå konkurs. Det är välkänt. ..

    "För en generation sedan behövde människan vila efter avslutad arbetsdag. Idag behöver de motion."


  • Re: Atredo

    Av:
    me.I.am
    Arsozath skrev:
    me.I.am skrev:
    Slow_easy skrev:
    Såklart har inte ALLA problem, men jag skulle vara försiktig när man ser leveranser bara verkar försvinna utan förklaring...
    Jag fick t ex följande svar när jag mailade deras Danska kundtjänst: ”Vi oplever i øjeblikket forlængede svartider på både mails og telefon, samt forlængede tilbagemeldinger ved udbetalinger og reklamationer.
    Dette er grundet et nyt system, som vi er i færd med at implementere, for at forbedre din shoppingoplevelse hos os.”

    Nytt IT-system som tydligen leder till felaktiga lagersaldon, förseningar och leveranser som inte kommer fram och inte kan spåras...

    Ibland kan man nästan tro att webbföretagen är lika snåla som sina kunder när dom ska beställa nytt it-system "Va? Är inte dom billigaste lika bra som dom dyra???".
    (eller snarare, jag vet, såvida dom inte skiljer sig markant från andra typer av företag)

    Hört talas om SAP?

    Nej, så jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är en form av härskartaktik i syfte att trycka ner mitt inlägg.


    just a stranger on the bike trying to make my way home

KÖP & SÄLJ