• Lag som cyklar för autism

Av:
    maxodqvist@gmail.com
    Som bilden visar har jag startat ett cykellag som ska tävla och samtidigt samla in pengar till förmån för barn med autism, och dess respektive familjer. Är du intresserad av att vara med och cykla med oss, hjälpa oss med träningsupplägg, eller har du ett företag som kan vara villigt att sponsra med några tusenlappar mot tryck på våra kläder? Hör isf gärna av dig. Tack, Max
    Team Albin_Presentation.png
  • Re: Lag som cyklar för autism

Av:
    kroem
    Fint initiativ, men saknar nån typ av info om vart i Sverige ni hade tänkt att koncentrera er(?).

Av:
    maxodqvist@gmail.com
    Hej! Sorry, borde ingå såklart. Vi utgår från Stockholm! Har du något intresse av att vara med på något sätt?

Av:
    ooms
    Är det tävlingar eller motionslopp ni ska köra? På beskrivningen låter det mer som motionslopp, men det talas/skrivs "tävla" och "tävling". Lite förvirrande.

Av:
    maxodqvist@gmail.com
    Framförallt motionslopp i lag (ex. Vätternrundan, Siljan runt), men även tävlingar på individnivå (IM Kalmar bla).

Av:
    Hep
    Inte säker på att ni vill att jag ska bidra med något, då jag har fler autister än pengar här hemma, men jag tar av hatten och bugar för ert initiativ.

Av:
    Rut-66
    Skickar också några hurrarop för engagemanget ?

Av:
    Luzen
    Fint initiativ!
    Spontant blir jag nyfiken och fundersam på texten om att VR är den stora finalen.
    Då har ju säsongen bara börjat?

Av:
    ooms
    Luzen skrev:
    Fint initiativ!
    Spontant blir jag nyfiken och fundersam på texten om att VR är den stora finalen.
    Nja, när det gäller motionslopp skulle jag nog säga att VR är finalen i mångt och mycket. Finns inte många större motionslopp (>500 deltagare) efter VR (jmf med före) och antalet cykelklungor längs vägarna går ju ner avsevärt efter VR.

Av:
    Diogenes
    Du borde snacka med Måns Möller. Han driver ett liknande initiativ.

Av:
    maxodqvist@gmail.com
    Har varit i kontakt med Måns om att få vara med på ett hörn hos honom, men han har fullt upp och tillräckligt med folk. Vi körde därför en egen grej, och som framgår i presentationen är tanken att 50% av cashen ska gå till just Måns Möllers Viggo Foundation. :)

Av:
    Luzen
    ooms skrev:
    Luzen skrev:
    Fint initiativ!
    Nja, när det gäller motionslopp skulle jag nog säga att VR är finalen i mångt och mycket. Finns inte många större motionslopp (>500 deltagare) efter VR (jmf med före) och antalet cykelklungor längs vägarna går ju ner avsevärt efter VR.

Med "Final" skulle jag mena "slutkläm" eller "slutmål" och för mig känns det konstigt om finalen inte ligger senare på säsongen.
    Men det är jag det :-)

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

Klicka här för att logga in