• Re: Hvar är Sixten? Moderatorer!

Av:
    4cyberspace
    Örjan Lax skrev:
    Sixtens nya cykel! 😅

Haha =) tror jag har bestämt mig nu gällande ny cykel inför säsongen 2020 =)
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-11-22 23:21 av 4cyberspace.

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC:
    Jag har inte påstått eller menat att du skrivit "med egna ord" jag ville endast att du "med egna ord" skulle delge oss din åsikt. Förstår du nu?

Av:
    HåkanC
    Örjan Lax skrev:
    NEJ DET ÄR DU SOM MISSFÖRSTÅR.
    Nej.
    Det är du som inte kan utrycka dig läsbart

Örjan Lax skrev:
    HÄR =>> https://happyride.se frågar jag "Men vad menar du med egna ord?"
    Precis
    Och det har jag redan svarat på

Örjan Lax skrev:
    Men du behöver inte svara.
    Som sagt:
    Det har jag, trots din oförmåga att formulera dig läsbart i text, redan gjort https://happyride.se

/Håkan

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC:
    Du sätter dig på tvären, av okänd anledning.

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC:
    Bor du i Finland eller varför har du ofta så svårt att förstå svenska? Du brukar ju ofta käfta och bråka med Sixten utan synlig anledning. Det verkar ofta som att du är endast konfliktsökande utan orsak och syfte. Letar fel i skrift istället för att diskutera ämnet! Tråkigt!
    Redigerad 2 gång(er). Senaste ändring 2019-11-22 22:36 av Örjan Lax.

Av:
    Örjan Lax
    .
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-11-22 22:34 av Örjan Lax.

Av:
    Jolinwood
    Alla självuttalade landsvägsexperter, här kommer ett helärligt vittnesmål från en MTB-cyklist angående den låsta tråden:
    När jag var på väg till jobbet på min Scott Speedster Large för några år sedan satte jag foten i framhjulet (186cm skostorlek 42). Det var på väg ut ur en rondell och min kropp reagerade med att reflexmässigt rycka ganska hastigt mot vänster, så jag flög ner på backen och gled iväg en bit på asfalten. Vet inte riktigt om jag slog i huvudet men jag var typ skärrad resten av den dagen, på spänn liksom. Not pleasant. Det hade givetvis kunnat gå ganska illa om det hände på väg in i rondellen och det varit hetsigare trafik t.ex.
    Min nuvarande räser är en Canyon Endurace Large och den har också framhjulet väl inom fotavstånd. Även om ni mer eller mindre lever på era räsercyklar så är det inte förbjudet för andra medlemmar på forumet att hävda att det till exempel är ett designproblem att man idag sätter fötterna i framhjulet om man svänger samtidigt som man trampar.
    (Jag har cyklat VR och Siljan runt och nåt smålopp på västkusten så jag är inte helt grön)

Det blir så konstigt för mig när dom stänger av Sixten ännu en gång för det är verkligen jättetydligt att folk trollar honom REJÄLT innan varje gång han stängs av. (Se tex kommentaren "Sixtens nya cykel hahahahaa" här ovan, helt sjukt asså, dagisnivå verkligen.)

Av:
    HåkanC
    Örjan Lax:
    Nästa inköp eller bara en from förhoppning?

/Håkan

• Re: .

Av:
    jingleyschmidt
    Helt sinnessjukt att det bara är Sixten som blir avstängd gång på gång, när det helt uppenbart är fler som samlat på sig till en stund i kylan...

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC skrev:
    Örjan Lax:

/Håkan
    Nu tycker jag du gör ett personligt påhopp. Och du har fortfarande inte svarat på frågan vad du tycker "med egna ord". Du slingrar sig mycket värre än Sixten nu tyvärr. Plus att du måste ta till lågvattenmärke som att i föregående inlägg föreslå alkolås. Det trodde jag inte om dig, Håkan, kanske dags att se över ditt eget drickande**.

**Efter flera år här så har jag märkt att du brukar bli extra frispråkig framåt mitten och framförallt i slutet av varje månad.

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC skrev:
    Örjan Lax:

/Håkan
    Detta inlägg är rapporterat, HåkanC.

Åtnjuter du åtalsimmunitet, eller?

Av:
    Örjan Lax
    Jolinwood skrev:
    (Se tex kommentaren "Sixtens nya cykel hahahahaa" här ovan, helt sjukt asså, dagisnivå verkligen.)
    Du tror inte Sixten har humor?

Stäng av mig bara, alla ni som hatar mig!
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-11-22 23:01 av Örjan Lax.

Av:
    Stålhäst
    Hjälp, skulle gå in på happyride och ta del av spännande information, och möts av påhopp hit och dit? Tråkigt att sådant förekommer även i seriösare forum...

opus sit voluptatem

Av:
    Örjan Lax
    HåkanC kan inte svara på frågan vad han tycker "med egna ord" så han bör diskvalificeras från vidare deltagande i tråden.

Av:
    Laederlappen
    Många gånger har jag tänkt om en urballad happytråd: ”Jisses koss, det här måste vara något av det märkligaste jag nånsin sett”
    Men det vete fan om det faktiskt inte är så den här gången. På riktigt. Det känns som om vissa här definitivt inte borde skriva på fyllan.

Av:
    Örjan Lax
    Laederlappen skrev:
    Många gånger har jag tänkt om en urballad happytråd: ”Jisses koss, det här måste vara något av det märkligaste jag nånsin sett”
    Men det vete fan om det faktiskt inte är så den här gången. På riktigt. Det känns som om vissa här definitivt inte borde skriva på fyllan.
    Det är inte så enkelt som du tror.

Av:
    Örjan Lax
    Här är HåkanC:s pojkvän: Ståfralla Ahmed!

jan_ride.jpg
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-11-23 00:06 av Örjan Lax.

Av:
    Örjan Lax
    Örjan Lax skrev:
    HåkanC skrev:
    Örjan Lax:

/Håkan
    Detta inlägg är rapporterat, HåkanC.

Åtnjuter du åtalsimmunitet, eller?

Ja, tydligen gör du det. Bara att gratulera. (?)

Själv lämnar jag tråden nu, eftersom du HåkanC inte kunde svara på frågan vad du tyckte om avstängningen av Sixten med egna ord. För HåkanC svarar bara på dom frågor där han tror att han ligger 100% perfekt och korrekt. Det är mycket svagt och fegt.
    Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2019-11-22 23:47 av Örjan Lax.

Av:
    Plush
    Jahaja... Man kan alltså inte lämna er en enda kväll utan att ni ställer till problem.
    Vad är felet med er?
    Är ni så förbannat konfliktsugna att ni måste fortsätta att bråka sins emellan?

Jag låser tråden och vi får gå tillbaks i loggar och kolla det som blivit raderat osv.
    Att sparka på någon som för det första inte längre är här och kan säga emot är rätt magstarkt.
    Det får en att undra om vi egentligen borde stänga av fler som inte verkar kunna släppa saker och ting som redan är överspelat..

Tack för den presenten!

Du kan tyvärr inte svara på den tråden. Den har stängts.