(1/2 OT ) Sportbutiken XXL

plumse

Aktiv medlem
Alltså.... Jag tycker det där var dyrt
dyrt.jpg

glitch

Aktiv medlem
Ett varningens finger - Köpte de där NW handskarna förra året, efter exakt en tur började sömmarna spricka på sidorna av fingrarna. Byttes mot ett nytt par, de höll exakt lika länge.
Returnerade skiten.....

MrSthlm

Aktiv medlem
Jag har bara kört Specialized med extra gel senaste åren, sen har jag stenhårda lindor iofs läder typ.

Egentligen dumt av mig att snåla in på handskar eftersom jag har lite problem med domningar och även håller ganska hårt i styret (försöker bli mera avslappnad i greppet...). Möjligt att bättre handskar skulle hjälpa något lite.

Vilken modell är det du har, dessa?

nieves

Aktiv medlem
Egentligen dumt av mig att snåla in på handskar eftersom jag har lite problem med domningar och även håller ganska hårt i styret (försöker bli mera avslappnad i greppet...). Möjligt att bättre handskar skulle hjälpa något lite.

Yupp, skrivit lång text om kvalitet men den föll bort p.g.a tjicktumme.
Sämre kvalle idag, tunnt material på ovansidan

Senast ändrad:

glitch

Aktiv medlem

Min erfarenhet är att så "rena" som möjligt med minimalt med zoner och grejer och istället lägga vadderingen på tjockare styrlinda, däcktryck, bredare däck osv. samt att se till att man har ett styre med böjar som passar ens ergonomi. NW handskarna längre upp var rätt sköna i det avseendet men kvaliteten var urusel.

Biltema har haft riktigt bra handskar genom åren om man kan bortse från märket.

Hjulning

Medlem
Tackade vänligt nej, men är det någon som öht impregnerar löparskor och är det något jag inte förstått att man bör göra? Jag menar, ovandelen är ju i princip bara ett tunnt ihåligt mesh.

Fredrik Å

Aktiv medlem
Tackade vänligt nej, men är det någon som öht impregnerar löparskor och är det något jag inte förstått att man bör göra? Jag menar, ovandelen är ju i princip bara ett tunnt ihåligt mesh.
Dom menar att smutsen inte fastnar om man impregnerar dojorna.
Väldigt tveksam till alla "extratjänster" som impregnerade skor eller att någon packat upp TV'n hos Elgiganten,kört wizzarden, tar 500 spänn och kallar det bildkalibrering...

Topp