(1/2 OT ) Sportbutiken XXL

TobiasLj

Aktiv medlem
Säga vad man vill om XXL men de har snabba leveranser. Beställde i onsdags vid lunch lampor och dubbdäck som var på rea. Avisering om kommande leverans från Postnord vid 18 och dagen efter vid 11 gick det att hämta på utlämningsställe. Under 24h från beställning.
XXL är för mig som Bikester och många andra, vet man vad man vill ha och gör lite bakgrundskoll på det man tänker beställa så går det att hitta riktigt bra prylar till bra priser.

TobiasLj

Aktiv medlem

Bele

Aktiv medlem

supreeme

Aktiv medlem
Innan du letar efter geotabell borde du kanske kolla om den finns kvar i lager... Särskilt om du tänker tipsa andra. När du skrev ditt inlägg hade den varit slutsåld i åtminstone fem timmar, troligen längre. Troligen hade de något enstaka ex.
Av vad jag fattade på hemsidan så står det att den endast säljs i varuhus, men kanske förstod det fel? Och att lagerstatus i respektive varuhus inte redovisades på nätet..

Bele

Aktiv medlem
Av vad jag fattade på hemsidan så står det att den endast säljs i varuhus, men kanske förstod det fel? Och att lagerstatus i respektive varuhus inte redovisades på nätet..

Då förstår jag hur du tänkte. Lagerstatus visas. Om den inte gör det så är varan helt slut. Däremot så kan man behöva välja storlek först och finns den då i någon storlek och i något varuhus så finns varan kvar på hemsidan. Skriver de få på lager så har de normalt bara ett ex. Fult.

Är varan slut i webbutiken och om det inte går att se lagerstatus i varuhusen för någon storlek är varan slut. Tyvärr lämnar XXLs hemsida en del i övrigt att önska. Ibland när en vara är slut får man ingen träff direkt på varan, men kan få i olika sökningar. Klickar man på Whiten i den översta bilden får man upp felmeddelandet i undre bilden.

XXL lagersaldo 1.JPG
XXL lagersaldo 2.JPG

supreeme

Aktiv medlem
Då förstår jag hur du tänkte. Lagerstatus visas. Om den inte gör det så är varan helt slut. Däremot så kan man behöva välja storlek först och finns den då i någon storlek och i något varuhus så finns varan kvar på hemsidan. Skriver de få på lager så har de normalt bara ett ex. Fult.

Är varan slut i webbutiken och om det inte går att se lagerstatus i varuhusen för någon storlek är varan slut. Tyvärr lämnar XXLs hemsida en del i övrigt att önska. Ibland när en vara är slut får man ingen träff direkt på varan, men kan få i olika sökningar. Klickar man på Whiten i den översta bilden får man upp felmeddelandet i undre bilden.

Visa bilaga 599080 Visa bilaga 599081
Ja, lite kasst. Dock verkar det inte riktigt stämma.
För den intresserade så kan jag meddela att polaren precis hämtade upp den sista i storlek XL i Norrköpingsbutiken till mig.
Fanns bla en L kvar i lager i Västerås när jag ringde i förmiddags. Så om nån mer är sugen så ät tipset att ringa.
Hoppas den blir ok för en lättare Mtb comeback trots oklar geometri.
04CA5B28-8C21-4AA5-A3B5-673C3EBD9488.jpeg

Bele

Aktiv medlem
Ja, lite kasst. Dock verkar det inte riktigt stämma.
För den intresserade så kan jag meddela att polaren precis hämtade upp den sista i storlek XL i Norrköpingsbutiken till mig.
Fanns bla en L kvar i lager i Västerås när jag ringde i förmiddags. Så om nån mer är sugen så ät tipset att ringa.
Hoppas den blir ok för en lättare Mtb comeback trots oklar geometri.
Visa bilaga 599117

Det var som f-n! Kul och hoppas att du blir nöjd. En polare köpte den kanske sista Scale 930:an.

Topp