Men... den är ju inte rullad?![]()
Hoppsan. Glömde visst fota i tid.
Angående det där med stora kebaber, så borde Palmyra i Årsta ligga högt på den listan. Den här från Lilla Vallentina är precis så stor att jag får i mig hela och blir lagom paltkomig.
Visa bilaga 536013
Rubriken säger 1/2 OT. Är det pga trådskaparens låga rullmotstånd?
Rubriken säger 1/2 OT. Är det pga trådskaparens låga rullmotstånd?
En naturlig utveckling kanske. Sist jag var där i en forntid utan munskydd hade de börjat med självplock av tillbehören.Tjena!
Det är väl ren buffé på Palmyra nuförtiden. Känns rätt vettigt, måste ju varit ett groteskt svinn förr, nu kan ju folk ta mer lagom mängd och vi som vill bli utrullade på skottkärra kan fortfarande äta oss övermätta.
En naturlig utveckling kanske. Sist jag var där i en forntid utan munskydd hade de börjat med självplock av tillbehören.
Lite trist då vi hade vadslagning på väg till lunchen om Fredrik (ovetandes om vadet) skulle äta hela eller inte. Oftast hela.
Jag tänkte lågt motstånd mot kebabrullar och ett försök till göteborgshumor.
Men apropå såser så kan vi ju krydda tråden lite.
Vill man bli riktigt kräkmätt kan jag rekommendera kebabtallrik med mos.
Jag tänkte lågt motstånd mot kebabrullar och ett försök till göteborgshumor.
Men apropå såser så kan vi ju krydda tråden lite.
Gumman är ”vegan” och vi köper ibland vegptallrik på Palmyra, mycket gott men knappast nyttigt med tanke på att allt är friteratIngen kebab pga. vego men tallrik med friterad aubergine och ris på Kebabistan folkungagatan (sthlm) är nåt jag gärna gör om vid tillfälle...
Visste inte att man kunde beställa kebabsoppa.Visa bilaga 536059 Extra sås någonstans i Sverige
Inte sås på (ursprungligen frasiga) pommes frites - det är ett otyg!
Grönsaker förutom löken, pommes (om ris så tillsammans med grönsakerna), kött och lök.Tjena!
Inte om det äts på en gång. En kebabtallrik äts i turordning, först pommes, sen grönsakerna och sist köttet.
Grönsaker förutom löken, pommes (om ris så tillsammans med grönsakerna), kött och lök.