Är det inte en hubometer, räkneverk för att kunna se körsträcka på tex släp som saknar annan typ av räkneverk? Känner dock inte igen fälgen så kan inte precisera det närmare tyvärr...Tjena!
Ren gissning som satt alltså, men utan ideen om mätinstrument så hade jag nog inte klarat det så fort.
Visa bilaga 592790
Är det inte en hubometer, räkneverk för att kunna se körsträcka på tex släp som saknar annan typ av räkneverk? Känner dock inte igen fälgen så kan inte precisera det närmare tyvärr...
Nu är jag nyfiken på vilket typ av släp det är. 😄
Ny bild:
Lätt om man googlar, men någon som vet utan att altavista?
Visa bilaga 592878
Indikator för vattenskada?Nu är jag nyfiken på vilket typ av släp det är. 😄
Ny bild:
Lätt om man googlar, men någon som vet utan att altavista?
Visa bilaga 592878
Bra tänkt, men tyvärr fel.Indikator för vattenskada?
Jag tänker att du får bollen eftersom inget annat rätt svar kommit in och det är skönt att hålla tråden skapligt aktiv.Jag googlade för jag hade verkligen ingen aning. Nu vet jag jättemycket om det där :) Låter någon som inte googlat svara...
Jag tror det var något annat lövträd men jag ger rätt. Den som tagit bort delar var en bäver.En björkstam med delar borttagna?
Yes!En panterflugsvamp?
jaÄr frugan bibliotekarie el liknande ev?
ja. Även kallad "viftan" de använder sånt för att hitta felplacerade böcker å sånt.Någon typ av mobil scanner/läsare för inventering mm?
Tänkte samma, men dom har nog bara satt dit en handlovsrem från Hama på scannern :)Tjena!
Känner att det kan ha med fotografering att göra kanske. Men lyckas inte hitta något