Man kan utgå från att allt, oavsett vad det är för produkt, som marknadsförs under ett känt varumärke på Ali är piratkopia. Det spelar ingen roll om det står Gucci, Shimano eller Rolex på skiten, det är undantagslöst piratkopior av skiftande kvalisort från barnfabriker i byar på kinesiska landsbygden. Rubbet.Vad är frågan?
Aliexpress listar inte kopior/fejk med samma namn.
De är billiga kit för kassetterna är inte Shimano, utan lite sunkiga.
Om priset är för bra för att vara sant borde det undvikas. Jag hade iaf sparat min tusenlapp+fraktkostnad och skippat eventuell ångest att produkten kanske kanske kommer om 30-40 dagar.Jag har sett kompletta kit med märkning m5100.
Hur dåliga är dom?
Håller inte med, köpte nyss reservdelar till shimanobaknav och det var definitivt inte kopior, inte billigare där än någon annanstans heller men enda stället jag fick tag på dom.Man kan utgå från att allt, oavsett vad det är för produkt, som marknadsförs under ett känt varumärke på Ali är piratkopia. Det spelar ingen roll om det står Gucci, Shimano eller Rolex på skiten, det är undantagslöst piratkopior av skiftande kvalisort från barnfabriker i byar på kinesiska landsbygden. Rubbet.
Däremot finns det helt sjyssta prylar utan varumärken eller lokala varumärken som är bra eller ibland bättre än de som är kända i västerlandet.
Jag kör sensah på vinterpendlaren och det har funkat suveränt de få mil jag hunnit avverka, så kan bara instämma med ditt förslag. Däremot skickar de med rätt sunkiga kassetter i sina gruppset men jag misstänker att det är tillfälligt pga komponentbristen.Säkert bättre att köpa ett "äkta" paket, typ Sensah?