-

Hep

Aktiv medlem
Dillingby väcker en del minnen. För det är väl samma Dillingby som hade "Ägg och Golf" någon i början av 90-talet.

Hur som helst är det kul att du fixar spår. Nu är det någon mil dit, men det är alltid intressant att testa nytt. Du funderar inte på att ordna en happyride där? Om du drar dit några som cyklar dina stigar ett par varv kommer de ju bli mindre diffusa. Speciellt om du gör det nu på hösten med lite blött i marken.

Cribba

Ny medlem
ÄNTLIGEN!! jag har letat som en tok efter nått vettigt att cykla på runt norrtälje. jag har landställe där och har spenderat massor med timmar med att få ihop nått själv men jag får inte till det.... BRA JOBBAT!!

Ixion

Ny medlem
Hojta till i denna tråd om det blir någon happy Ride där. Jag bor sjukt långt bort själv, men har kopplingar till vätö utanför Norrtälje så då skulle jag få två anledningar att ta mig dit.

OrjanX

Medlem
Torrt och fint markerna nu. En rejäl pöl återstår i SV-änden på leden "Uteblivet regn". I dag perfekt kallt, klart och vindstilla MTB-väder.

blunder

Ny medlem
Tack för fantastiskt roliga stigar!

Jag har varit där två gånger nu och haft jättekul båda gångerna! Andra gången var det bättre eftersom man slapp stanna och kolla att man var på rätt väg varannan minut. Hällarna belönar när man tar i och de kluriga passagerna är lagom knixiga.

Ser fram emot att komma tillbaka!

Gfunkerrors

Ny medlem
Var på Happyride i Dillingby idag, Örjan guidade vant genom området. Fantastiskt trevlig åkning.

Hällar, knixiga passager, några roliga nerförslöpor och ett och ett annat litet dropp. Supertrevlig söndag :)

Tack för en trevlig dag, Örjan och Joakim!

Tack för en mycket bra dag - mycket rar åkning i trevligt sällskap- teknisk cykling med superballt flow -underbart ihop knutna singeltracks ! i stundtals ganska hårt tempo / kändes glädjande att man kunde hänga med så pass med en fatbike-även om det känns lite " skavt i händerna pga mindre vibbar i styret ! häls Joachim

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer