.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
.
Sjukt störigt. Har mina cyklar fastlåsta med en klass 3-kätting runt ett fjärrvärmerör i källarförrådet, om de nån nu skulle missa att den nyaste är från 2013 :-)

Fundadores

Aktiv medlem
.
Tjena!
Fick inatt en cykel stulen ur förrådet centralt i Uppsala. En Commencal Meta V4 med diverse uppgraderingar.
Visa bilaga 409709

Cykeln förvarades i källarförråd låst med klass 2 låst, cykeln var fastlåst inne i förrådet med klass 3 lås med klass 3 låskätting tillsammans med sin kompis en Norco Manifesto trialcykel.
Tydligen visste inte tjuvarna värdet av Norcon, för i sina försök att frigöra Commencalen från förråd och annat kapade dom ramen på Norcon och bröt sönder förrådsgallret. Sedan verkar de ha pumpat däcken och bytt pedaler på Commencalen för att cykla därifrån.

Så, ser ni en Commencal Meta V4 som saknar dekaler på bakdämparen och i övrigt har begåvats med styrkombo från Spank och Sram Guide RSC-bromsar lär det nog kunna vara min. Pedaler är antingen ett par Crankbrother Mallet DH eller ett par Stamp plastpedaler (vet ju inte vilka de kommer att köra med...). Allt var i bra skick.

Just det, den kapade ramen ser ut såhär nu:
Visa bilaga 409711
Sjukt att de kapade ramen. Håller ögonen öppna.

Robin123

Ny medlem
.
Jag fick min Meta stulen I måndags I Sala.. Det är väl någon som är ute på turné.. Så jävla trist, speciellt inför stundande långhelg. Håller ögonen öppna jag med.

Hasse#7

Aktiv medlem
.
Tror du inte det går att byta röret så att den bli lika som förut men fulare? Typ få lite stöldersättning och låta det täcka rep hos Valhalla_, EST eller så?

Hasse#7

Aktiv medlem
.
Tycker tillvägagångssättet ser oproffsigt och lite väl långsamt och högljutt ut. Lokala områdesligister med tillgång till utrymmet?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer