Är Actionsports.de fortfarande bra?

mir

Medlem
För några år sedan var https://www.actionsports.de/ det säkra valet när hjul skulle köpas.
Hur är dom nu för tiden? Tycker siten känns omodern på något sätt och mycket som är slutsålt utan någon information.
Någon som handlat senaste tiden från dem?

Köpte dessa hjul fast med 240-nav.
Funkar fint efter ca 1 1/2 år. Raka och fina.

magnus

Medlem
Köpte ett bakhjul för någon månad sen, inga problem. Tog ett par veckor att få det byggt och levererat.

P2m2

Ny medlem
Actionsport är bra, dt240 dt swiss 511 utan problem i ca 1000 mil. Kan bara rekommendera, och nu finns billigare alternativ i valet av nav, när jag beställde fanns endast dt 240 om man ville ha dt nav.

Mats R

Medlem
För några år sedan var https://www.actionsports.de/ det säkra valet när hjul skulle köpas.
Hur är dom nu för tiden? Tycker siten känns omodern på något sätt och mycket som är slutsålt utan någon information.
Någon som handlat senaste tiden från dem?
Jag köpte hjulpar för några veckor sedan. De var custombuilt. Levererades till mig knappt 2 veckor efter beställning. Hjulen är inte körda så mycket än att de kan betygsättas.

Dr Gugge

Aktiv medlem
Actionsports verkade ju ha en rejäl svacka åtminstone för några år sedan, mina hjul från dem hade riktigt ojämn ekerspänning och jag var inte alls nöjd med dem... Var flera som råkade ut för samma sak då, men de kan ju ha ryckt upp sig igen.

//Kristoffer

Rattnalle

Aktiv medlem
Actionsports verkade ju ha en rejäl svacka åtminstone för några år sedan, mina hjul från dem hade riktigt ojämn ekerspänning och jag var inte alls nöjd med dem... Var flera som råkade ut för samma sak då, men de kan ju ha ryckt upp sig igen.

//Kristoffer
Hörde om ett hjul senast den här veckan som varit ojämnt spänt och lätt skevt redan vid leverans. Blev snabbt sämre tydligen. Men är man flink med en ekernyckel kan ju paketpris plus att någon redan gjort grovjobbet ändå vara en ok deal.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer