Är det sant?

Amir65

Ny medlem
Är det sant?
Det här verkar för bra för att vara sant. Har någon här beställt eller köpt cykel från Amazon?

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Är det sant?
Det här verkar för bra för att vara sant. Har någon här beställt eller köpt cykel från Amazon?

Scam

scuda

Aktiv medlem
Är det sant?
Nej. Olika e-postadresser figurerar på sidan, det mesta av texterna verkar hopklippta. Och "90% of every dollar" går till välgörenhet. Snyggt ändå att de har lyckats klämma in så många varningsklockor på en sajt.

rouster

Aktiv medlem
Är det sant?

Under 1000 kr för en trek madone som egentligen kostar typ 150.000.
Undrar du på riktigt om sidan är seriös eller får du pengar från besök på sidan?

moros

Aktiv medlem
Är det sant?

Gratis frakt. Köp 2 direkt så får du ytterligare 20% rabatt!

Varför skulle det ens ha med Amazon att göra? För att de klippt in deras logga?

Igår handlade jag en reservdel till min toalettstol på amazon. Det gick bra så

Marshal

Ny medlem
Är det sant?
Jag gjorde ett test för att se hur det blev.
De har byggt sidan snyggt delvis, dock stavfel och konstiga grafikinställningar bitvis.
Innehållet är detaljerat även om grundtesen "Too good to be true" gäller.
Gjorde ett exempelköp och de har integrerat ett giltigt paypal flöde med tillhörande utskick om att ordern är klar :)

Paco

Aktiv medlem
Är det sant?
Slog till direkt och köpte två hojar. Väntar bara på en orderbekräftelse och det är väl helt normalt att det kan ta ett par dagar innan den dyker upp……🙄

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer