Alla hjärtans Dag....

Fishy

Aktiv medlem
Denna dag bör ju uppmärksammas om man inte ska hamna på minussidan... Och kanske kan den vara ett tillfälle att frälsa flickvän till cyklist...?
Vi får se hur det går... hon verkar en aning chockad , men glad...
Visa bilaga 402588
Mvh Ulf S.
Hoppas du får med henne ut på vägarna!

Själv köpte jag en whiskey till frun som jag själv gillar.

us930

Medlem
Haha... ja, det är ju fredag också kom jag på.. ; )
Men Tack! Ja, jag hoppas ju att jag ska få min flickvän som sällskap på cykelturerna, men även att hon ska få ett nytt intresse som hon själv gillar... Man får väl förmoda att avsikten med whiskyn gick i liknande tankebanor...
Mvh Ulf S.

Jimel

Aktiv medlem
Denna dag bör ju uppmärksammas om man inte ska hamna på minussidan... Och kanske kan den vara ett tillfälle att frälsa flickvän till cyklist...?
Vi får se hur det går... hon verkar en aning chockad , men glad...
Visa bilaga 402588
Mvh Ulf S.
Med den där vinkeln på sadeln så förstår jag att hon blev chockad 😉 skämt åsido hoppas ni får många trevliga turer tillsammans.

us930

Medlem
Ja, mera komplicerat än man man kan tro det här.... Tränings/kroppsvårds relaterade gåvor kombineras ju lämpligen med choklad för att inte budskapet ska missuppfattas.....
Beträffande sadelvinkel och andra inställningar så ska justeringar göras, jag sänkte helt enkelt sadeln i botten bara för provsittning, hon är visserligen ganska kort, 157cm, men den ska nog upp en aning och vinklas om lite, kanske behövs en kortare styrstam också.
Mvh Ulf S.

Havoc 5

Aktiv medlem
Jag är romantiker.
Min bättre hälft hade köpt ett plasthjärta fyllt med gele’hjärtan till barnen.
Jag råkade sluka hela asken själv av hänsyn till deras tänder och figur (jag kunde inte hejda mej).
Fick surblickar i morse men det sket jag i och tog en tur på Zwiften istället till tonerna av hög popmusik.

us930

Medlem
Ja, alla har vi våra sätt att fira denna dag, inget bättre eller sämre än det andra. Det är tanken som räknas brukar man ju säga, men jag undrar om det ordspråket stämmer egentligen.. Jag menar.. om jag kommer hem och säger att jag tänkte köpa blommor men inte gjorde det i alla fall.. Räknas det då...?

Mvh Ulf S.

Havoc 5

Aktiv medlem
Ja, alla har vi våra sätt att fira denna dag, inget bättre eller sämre än det andra. Det är tanken som räknas brukar man ju säga, men jag undrar om det ordspråket stämmer egentligen.. Jag menar.. om jag kommer hem och säger att jag tänkte köpa blommor men inte gjorde det i alla fall.. Räknas det då...?

Mvh Ulf S.
Ja.
Det är ju ”tanken” som räknas.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer