Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Allebike majestic vs alpha
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lentor" data-source="post: 4040412" data-attributes="member: 50735"><p>att det till slut blev just allebike var att det är lättast o få tag i och att det ligger nära. sen att dom verkar väldigt prisvärda o många säger att det är fina cyklar. </p><p>haha ja tänk om man kunde låta bli att krångla till det mer än så :D det största jag funderade på egentligen var om majestic är mkt rappare cykel än vad alpha är så att man skulle få lite bästa av 2 världar där genom o sätta på en 120 gaffel ist. har forskat runt lite o tror att det gör ungefär 1 grads ha vinkel på att byta till 120 från 100 också. jag vill ju fortfarande att den ska va väldigt effektiv för vanlig grusväg o lätt stig. men kunna släppa på nedför lättare branter med lite småstök ändå, då det är det jag tkr är roligast, utan att känna obehag av cykeln.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lentor, post: 4040412, member: 50735"] att det till slut blev just allebike var att det är lättast o få tag i och att det ligger nära. sen att dom verkar väldigt prisvärda o många säger att det är fina cyklar. haha ja tänk om man kunde låta bli att krångla till det mer än så :D det största jag funderade på egentligen var om majestic är mkt rappare cykel än vad alpha är så att man skulle få lite bästa av 2 världar där genom o sätta på en 120 gaffel ist. har forskat runt lite o tror att det gör ungefär 1 grads ha vinkel på att byta till 120 från 100 också. jag vill ju fortfarande att den ska va väldigt effektiv för vanlig grusväg o lätt stig. men kunna släppa på nedför lättare branter med lite småstök ändå, då det är det jag tkr är roligast, utan att känna obehag av cykeln. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Allebike majestic vs alpha
Topp