Alternativ till ShockPro appen?

Bladin

Aktiv medlem
Jag har använt en app dom heter ShockPro som synkar med Strava för att se hur många timmar fjädringen gått. Men nu efter vad jag misstänker uppdatering till android 12, har den slutat funka. Nån som vet om det finns nått bra alternativ till ShockPro?

Bladin

Aktiv medlem
Hmm, sitter och försöker få till Probikegarage. Men hittar inte hur man lägger till luftburksservice och underbensservice?

Bladin

Aktiv medlem
Funkar ju inte alls nu. Lägger in datum när servicar är gjorda, men den säger fortfarande 0km å 0 timmar. Får nog kika senare. Finns det andra alternativ?

Bladin

Aktiv medlem
Har lagt in cyklarna där för att få med dom i synkningen till ShockPro. Går det att lägga in alternativ för olika servicar där. Vill ju gärna ha en simpel app på luren istället för att vara tvungen att använda datorn också.

Bladin

Aktiv medlem
Har du sett till att just den komponenten (gaffeln) är "monterad" på cykeln också?

Jag använder själv ProBike till detta, så det ska funka :p
Den står som "currently installed" och installation date 20200810. Har testat att synka med Strava några gånger men inget händer. Funkade när jag lade in den från början. Får prova att ta bort och lägga till igen. Jag måste fipplat till nått.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer