Med tanke på övriga språket skulle jag vara lite försiktig med sådana spekulationer. Skulle inte utesluta att "fri frakt" egentligen betyder "fri fraktur", d.v.s. att köpet inkluderar besök av Hells Angels med tillhörande brytande av ett eller flera ben.Så, hur fungerar det här nu då? Inget importmoms och tull och elände? Bara att shoppa loss billigt småskit om man vil? Står det fri frakt så är det fri frakt och inget annat trams? :P
Det känns inte säkert!Med tanke på övriga språket skulle jag vara lite försiktig med sådana spekulationer. Skulle inte utesluta att "fri frakt" egentligen betyder "fri fraktur", d.v.s. att köpet inkluderar besök av Hells Angels med tillhörande brytande av ett eller flera ben.
Förutspår att detta blir nya happykorrekta hojen 2021.
Hopfällbar cykel för vuxna, hydraulisk 26-tums stötdämpare offroad-racing, slutbar U-formad gaffel, dubbel stötdämpning, hastighet 21/24/27/30 hastighet, säker: Amazon.se
Hopfällbar cykel för vuxna, hydraulisk 26-tums stötdämpare offroad-racing, slutbar U-formad gaffel, dubbel stötdämpning, hastighet 21/24/27/30 hastighet, säker: Amazon.sewww.amazon.se
Garanterat vackert.Förutspår att detta blir nya happykorrekta hojen 2021.
Hopfällbar cykel för vuxna, hydraulisk 26-tums stötdämpare offroad-racing, slutbar U-formad gaffel, dubbel stötdämpning, hastighet 21/24/27/30 hastighet, säker: Amazon.se
Hopfällbar cykel för vuxna, hydraulisk 26-tums stötdämpare offroad-racing, slutbar U-formad gaffel, dubbel stötdämpning, hastighet 21/24/27/30 hastighet, säker: Amazon.sewww.amazon.se
Är det någon som förstår vad det är för produkt?Det finns lite mer detaljerad info:
Funktioner och detaljer
- Det ultimata tillbehöret. Super flexibel Pure Platinum-silikon för enkla rengöringssessioner.
- Är du redo för duschen? Enkel rengöring tål maskindisk.
- Passar alla vanliga hal/ollgängor.
Du skall stoppa upp den någonstanns för rengöring... köp och testa vettja?Är det någon som förstår vad det är för produkt?
Duschmunstycke med ollgänga tror jag.Är det någon som förstår vad det är för produkt?
Beställ från Tyskland istället. Engelska översättningen där är bättre.Så, hur fungerar det här nu då? Inget importmoms och tull och elände? Bara att shoppa loss billigt småskit om man vil? Står det fri frakt så är det fri frakt och inget annat trams? :P
leveranstiden ger ofta en bra ledtråd, det och kostnad för frakten.Beställ från Tyskland istället. Engelska översättningen där är bättre.
Det man skall vara uppmärksam på när man köper från Amazon, oavsett vilken domän, är "fullfilled by" och var det skeppas från, dvs är det en tredjepart så kan den ligga i Kina så då åker man på samma sak som från från vilken kinahandlare som helst (förutom wish). Är det Amazon som står bakom kommer det gå via Sverige så vitt jag förstår.
Har svårt att tro att allt finns i lager i Sverige så då vet jag inte hur det funkar men då antar jag att det kommer från ex Tyskland och då är det inget problem heller. Jag har som sagt köpt en del på tyska Amazon och det har aldrig varit problem. Men som sagt, för varje vara skall man ha koll på var det skickas från.
Efter att ha läst recensionerna gissar jag att du stoppar upp den där bak och spolar rent... Perfekt när du glömt hamstra toapapper!Är det någon som förstår vad det är för produkt?
VART ÄR KUKARNA DÅÅÅÅ?Hej!
Amazon kommer att förse sverige från sitt lager i eskilstuna och från sina lager i tyskland och polen. Vart cykelprylarna ligger lagerlagda vet jag dock inte.
Jag vägrar göra hål i brallan, vägrar.ERTYW Cykel Bakljus Cykelprojektor Bak blinkers bakljus logotyp Projektion Cyklar Iaser Säkerhetsvarningslampa: Amazon.se
ERTYW Cykel Bakljus Cykelprojektor Bak blinkers bakljus logotyp Projektion Cyklar Iaser Säkerhetsvarningslampa: Amazon.sewww.amazon.se
Klickade mig fram till den där lampan under kategorin "Ljus & Reflexer". Sökte inte specifikt efter "stjärtljus". Lovar!
En tillräckligt stark lampa bör ju kunna lysa genom både blöja och lycra, förutsatt att du nu måste ha lampan innanför byxorna.Jag vägrar göra hål i brallan, vägrar.
Det är infästningen som är oklar men den kanske ingår i den där byxan medEn tillräckligt stark lampa bör ju kunna lysa genom både blöja och lycra, förutsatt att du nu måste ha lampan innanför byxorna.![]()
Tungur kukur, som man säger på island.
Väntar med spänning på monteringsanvisningen.Det är infästningen som är oklar men den kanske ingår i den där byxan med
utomhussportbotten"
Undrar om den har samma tryck som Commando 450.Efter att ha läst recensionerna gissar jag att du stoppar upp den där bak och spolar rent... Perfekt när du glömt hamstra toapapper!
En del verkar tillochmed nöjda med den...
Tur den passar alla vanliga hål då, finns det adaptrar för folk med ovanliga?Efter att ha läst recensionerna gissar jag att du stoppar upp den där bak och spolar rent... Perfekt när du glömt hamstra toapapper!
En del verkar tillochmed nöjda med den...
Det är väl bara att byta body då?Tur den passar alla vanliga hål då, finns det adaptrar för folk med ovanliga?
Är det verkligen hela kroppen som cyklister byter? Har för mig att oraklet Hegerfors hävdade att det bara rörde sig om kroppsdelar.Det är väl bara att byta body då?![]()
Aha, men varför chansa? Byt in till en fräsh 23-årings kropp igen?Är det verkligen hela kroppen som cyklister byter? Har för mig att oraklet Hegerfors hävdade att det bara rörde sig om kroppsdelar.
Typisk slit-och-släng-mentalitet. ;-)Aha, men varför chansa? Byt in till en fräsh 23-årings kropp igen?
Går väl att återvinna....Typisk slit-och-släng-mentalitet. ;-)
Jaha, så någon annan ska fixa den taskiga adaptern!?Går väl att återvinna....
Jag tror att den är olämplig. Det ser ut som att remmen eller spännet hamnar mellan sadel och sittben. Oskönt.
Men är det verkligen för män? Jag trodde den där modellen mer var avsedd för damer.. Fast det kanske är en felöversättning, vem vet.
Vadå, de lyckades ju med ena bröstvårtan i alla fall ;-)Verkar inte som någon har kikat igenom översättningarna ännu....