Skruff
Aktiv medlem
Använda Bauhaus cykellift som "mekställ"
Vad tror ni om att meka med cykeln hängandes i ett sådan här:
www.bauhaus.se
?
Någon som testat?
Mekställ går sönder med jämna mellanrum och kostar en slant om man inte hittar en bra deal....
Cykeln kommer ju att svaja fram och tillbaka en del, men åandra sidan tycker jag ofta att mekställ inte är det smidigaste heller.
Man snubblar på benen, när man ska testa drivlinan genom att veva så slår pedalen längst in i stolpen på stället så måste man flytta ut cykeln, men då blir stället mer instabilt etc.
Funderar på om jag kanske skulle gilla mekandet mer i en sådan upphängning.

CYKELLIFT MOTTEZ
Fäst cykeln i taket och spara plats.En cykellift gör det möjligt att kunna arbeta på ett enkelt sätt när du ska reparera eller underhålla din cykel. Du sparar dessutom plats genom att hissa upp cykeln när den inte används.Teknisk informationMaximal lyfthöjd: 4mKapacitet: 20kg

Någon som testat?
Mekställ går sönder med jämna mellanrum och kostar en slant om man inte hittar en bra deal....
Cykeln kommer ju att svaja fram och tillbaka en del, men åandra sidan tycker jag ofta att mekställ inte är det smidigaste heller.
Man snubblar på benen, när man ska testa drivlinan genom att veva så slår pedalen längst in i stolpen på stället så måste man flytta ut cykeln, men då blir stället mer instabilt etc.
Funderar på om jag kanske skulle gilla mekandet mer i en sådan upphängning.