Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
[Artikel] Cannondale lanserar radar och automatisk belysning kallad "smartsense"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moros" data-source="post: 4086543" data-attributes="member: 47014"><p>Så är man en snåljåp som köper lågprismodellerna så får man själv gå och köpa ett k-edge fäste för dubbla enheter? När något i systemet går sönder så är man helt knuten till den enda fram och baklampa som Lezyne gjort och Cannondale brandat. Först tänkte jag att det är ju rätt smutt med ett batteri men jag vetetusan. Jag tänker nog ändå att jag inte vill att min framlampa skall dra ur batteriet till baklampan eller cykaldatorn exempelvis.</p><p></p><p>Jag är kanske en gnällig en men jag tycker inte det känns ens i närheten av genomtänkt, i alla fall inte i "gen 1". Frågan är hur många kunder som vill betala extra för det hela, kontra de som hellre hade velat ha en Synapse utan allt påhäng. Men det har säkert någon på marknadsavdelningen räknat på :) (Cannondale har kanske en motsvarande modell som heter något annat?).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moros, post: 4086543, member: 47014"] Så är man en snåljåp som köper lågprismodellerna så får man själv gå och köpa ett k-edge fäste för dubbla enheter? När något i systemet går sönder så är man helt knuten till den enda fram och baklampa som Lezyne gjort och Cannondale brandat. Först tänkte jag att det är ju rätt smutt med ett batteri men jag vetetusan. Jag tänker nog ändå att jag inte vill att min framlampa skall dra ur batteriet till baklampan eller cykaldatorn exempelvis. Jag är kanske en gnällig en men jag tycker inte det känns ens i närheten av genomtänkt, i alla fall inte i "gen 1". Frågan är hur många kunder som vill betala extra för det hela, kontra de som hellre hade velat ha en Synapse utan allt påhäng. Men det har säkert någon på marknadsavdelningen räknat på :) (Cannondale har kanske en motsvarande modell som heter något annat?). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
[Artikel] Cannondale lanserar radar och automatisk belysning kallad "smartsense"
Topp