[Artikel] Cykelvasan ställs in på grund av corona

Redaktionen

Medlem
Vasaloppet-2000x975.jpg

Sveriges största mountainbikelopp Cykelvasan ställs in denna sommar, på grund av situationen med corona. 

Läs hela artikeln:

Juhlin

Aktiv medlem
Bra, hade ingen lust att trängas ändå.
Men jag skulle vilja ha en förklaring till varför jag får reda på detta via media?

Går man inte ut och meddelar kunderna först?

nadderf

Aktiv medlem
Bra, hade ingen lust att trängas ändå.
Men jag skulle vilja ha en förklaring till varför jag får reda på detta via media?

Går man inte ut och meddelar kunderna först?
Står tydliogen att vi får mail nästa vecka, lite märkligt att få förhandsinfo via media =)

herne

Medlem
Funderar lite smått på att köra den dagen ändå, då jag ändå kommer vara i trakterna. Nån som har en gpx över aktuell bansträckning? Intresse av att göra sällskap (med respekt för rådande regler)?

steen

Aktiv medlem
Hade räknat ut CV;n för längesen. Inget att säga om det väntade beslutet. Bara att gilla läget. Nu får man börja spåna på en 93-km-slinga här hemma på Öland. Har en plan.... en "alvarlig"-Vasa s.a.s! Vi har ju trots allt ett ganska gediget Vasa-arv i de här krokarna.

/steen

Jensen

Aktiv medlem
Har ni alla fått Mail om det? Jag är visserligen anmäld till öppet spår, men inte en knyst från dem ännu.

nadderf

Aktiv medlem
Funderar lite smått på att köra den dagen ändå, då jag ändå kommer vara i trakterna. Nån som har en gpx över aktuell bansträckning? Intresse av att göra sällskap (med respekt för rådande regler)?
Ska oxå va i sälen den helgen, och tänkte rulla spåret. Tror mig minnas att spåren är skyltade

Rajden

Ny medlem
Tänkte köra en Hemmavasa med ett gäng polare. Har ni något förslag på bra app där
man kan dela en rutt till alla så vi inte måste cykla tillsammans men ändå samma slinga?

HaGu69

Ny medlem
Hade räknat ut CV;n för längesen. Inget att säga om det väntade beslutet. Bara att gilla läget. Nu får man börja spåna på en 93-km-slinga här hemma på Öland. Har en plan.... en "alvarlig"-Vasa s.a.s! Vi har ju trots allt ett ganska gediget Vasa-arv i de här krokarna.

/steen
Funkar denna måntro, körde inte så mkt vilse...

Lejon

Aktiv medlem
Känns som att det fanns någon annan tråd också men jag provar här:
Hur blev det med återbetalningen av anmälningsavgiften? Har någon annan fått tillbaka?
(På Vasaloppets hemsida hittar jag inte Info - känns som de väljer att gömma den informationen någonstans.
Jag anmälde att jag ville ha tillbaka halva avgiften eftersom jag valde att låtsascykla låtsasloppet Hemmavasan istället.)

AnteL

Aktiv medlem
Känns som att det fanns någon annan tråd också men jag provar här:
Hur blev det med återbetalningen av anmälningsavgiften? Har någon annan fått tillbaka?
(På Vasaloppets hemsida hittar jag inte Info - känns som de väljer att gömma den informationen någonstans.
Jag anmälde att jag ville ha tillbaka halva avgiften eftersom jag valde att låtsascykla låtsasloppet Hemmavasan istället.)

Jag fick igen startavgiften idag

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer