[Artikel] - Enduro World Series: Rapport från deltävling 1 Rotorua

Aron

Moderator
8.jpg

Sju specialsträckor och närmare 70 kilometer på sju timmar – Första deltävlingen i Rotorua på Nya Zeeland sätter ribban för Enduro World Series 2015. Vår utsände Hanna rapporterar från ett mountainbikelopp där svavelosande ånga stiger upp ifrån underjorden och regnskogen skärmar av solljuset ovanifrån.

Läs artikeln: http://happymtb.org/2015/04/09/enduro-world-series-deltavling-1-rotorua/

Stojje

Medlem
Inspirerande läsning och fantastiskt bra kämpat Hanna. Jag vill oxo sladda och slira mig nerför halkiga rötter och med hjärtat våldsamt pumpande slå mig fördärvad i vegetationen, - i alla fall just nu när jag läser om det. Härligt Hanna.

mikipedia_

Aktiv medlem
Imponerande bra gjort trots vurpor och ont knä! Bra skrivet som vanligt, blir det mer Ews reportage?

EST

Aktiv medlem
Kanoon läsning å så kul för dig att uppleva det ser helt magiskt ut :)

DavidH

Ny medlem
Helt fantastisk upplevelse! Jag läste högt för mina tjejer som blev både skrämda och motiverade. Vi får ta det något lugnare på den lokala stigen. :-) Tack!

Stewe

Aktiv medlem
Jilster skrev:
-------------------------------------------------------
> Snyggt Hanna du är en toppen reporter för oss
> "skrivbords krigare" :-)

+1

Det känns som att man är med på plats när du skriver.

Jag har aldrig kört utför men jag får ändå en bra känsla hur läskigt/roligt/skitigt/jobbigt/underbart det förmodligen är.

Tumme upp.

Kristoffer R

Aktiv medlem
Härligt att läsa, ser fram mot mer!

DavidH skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt fantastisk upplevelse! Jag läste högt för
> mina tjejer som blev både skrämda och
> motiverade. Vi får ta det något lugnare på den
> lokala stigen. :-) Tack!

Bra tips, det får bli kvällens saga för tjejerna här.... :)

Scale60

Ny medlem
Bra läsning och skitbra bilder, nu har jag fått några nya Zeeländska skogsbakrunder till datorn. Sen måste jag erkänna att det enda jag är riktigt bra på i mtb är otb så det är roligt att det finns fler än jag som också behärskar den konsten :D.

hannaej

Aktiv medlem
Tack för all härlig feedback! Är alltid kul att skriva när jag vet att folk uppskattar läsningen :)

Jag är anmäld till alla europeiska EWS tävlingar så, om kroppen och knät håller, så blir det reportage ifrån fem stycken till!

larsaw

Aktiv medlem
Härligt kämpat Hanna!
Trots att jag inte känner dig så känns det som det. Tack för dina reportage och insatser!
Du är ju Happy's mesta Trenduro'r ;)

// Larsa

Jackson

Ny medlem
Alltså, det här är fanimej det bästa reportage jag läst på jagvetintehurlänge. Jag sitter och har tårar i ögonen för bövelen! Så jävulskt bra jobbat! Och skrivet! Och cyklat! Och uthärdat (hoppas att du läker fint och bra)!

T A C K ! ! !

saltgurkan

Aktiv medlem
Sjukt starkt att fullfölja trots krascher och ont knä, svettig läsning :)! Och vilken jäkla miljö det verkar vara där, fantastiskt!

H.

Aktiv medlem
Ryck i styret! Haha, underbart.

Men det låter ju förjäkla jobbigt med de där transporterna. Skönt att våra svenska arrangörer är lite mer avslappnade. :)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer