[Artikel] Flera uppdateringar på Happyrides Köp & Sälj

xyz-saft

Aktiv medlem
Kollar man i listan över annonser står det typ 18000, 500, etc för varje annons (priser) men det saknas ett kr efter. Finns säkert någon tanke med det, men det stör ordningsmänniskan i mig.

Är det fler som upplever märkligheter på Köp & Sälj?
Exempelvis bläddra bland annonsers bilder och kontaktuppgifter som är "Error: user_id missing

Via mobil fungerar det, men via dator (Edge, IE) upplevs märkligheterna.

moros

Aktiv medlem
Är det fler som upplever märkligheter på Köp & Sälj?
Exempelvis bläddra bland annonsers bilder och kontaktuppgifter som är "Error: user_id missing

Via mobil fungerar det, men via dator (Edge, IE) upplevs märkligheterna.
Använder du IE, så sluta med det. Använder du gamla Edge (dvs den som inte bygger på Chromium) så sluta med det :D Om det förbättrar k&s för dig kan jag inte garantera men din upplevelse av internet blir antagligen mycket bättre och säkrare. (Har själv aldrig sett problemen du beskriver, varken från dator eller telefon)

Använder du IE, så sluta med det. Använder du gamla Edge (dvs den som inte bygger på Chromium) så sluta med det :D Om det förbättrar k&s för dig kan jag inte garantera men din upplevelse av internet blir antagligen mycket bättre och säkrare. (Har själv aldrig sett problemen du beskriver, varken från dator eller telefon)
I det här fallet är det Edge Chromium som avses.

Problemet tycks ha löst sig av att beklaga sig lite 👍

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer