[Artikel] Första titt - Trek Full Stache 8

Beofred

Aktiv medlem

Jättelång och med stora hjul, en cykel som inte ska vinna några tävlingar utan ta sin cyklist ut på äventyr och erbjuda så maximalt med skoj under tiden. Är det inte vad mountainbike som intresse hela tiden återvänder till? Är det inte vad de flesta av oss egentligen är ute efter, och alltid har varit? Happyride kollar närmare på Trek Full Stache.

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=32370

Yeti

Aktiv medlem
Jag fick hem min för två veckor sedan och är helt såld: http://www.yetirides.com/2018/08/trek-full-stache-very-first-impressions.html

Äntligen en cykel som känns som känns som gjord för mig. XL-ramen och hjulen ser ändå inte oproportionerligt stora ut för mina 192 cm.

Jag har två kortare kompisar med varsin Full Stache i storlek M respektive L och de är nog öika förtjusta i den, så den är inte bara för fullvuxna.

kais01

Aktiv medlem
nu hoppas vi 29plus fs tar välförtjänt fart.

vanebildande även för genomsnittligt stora som jag själv.

erik h

Aktiv medlem
Det är kanske sånt här som behövs för att det ska komma igång med 29+-däcken så som det egentligen var tänkt men så dök B+ upp och sabbade allt...

daniel.izaxon

Ny medlem
fick min full stache för ca 1 månad sen. jag älskar den. en av de roligaste cyklarna jag haft.
dock så slängde jag på ett par 2.6 breda däck ist och 140mm gaffe, jag är snabbare på denna än på andra cyklar jag haft i både bike park och hemma i skogarna.

en cykel med lite slag men bra vinklar och beter sig verkligen inte som en cykel med kort slaglängd.

ett tips till alla testa om ni kan.

JRP46

Ny medlem
Hej,

Lite sugen blir man ju... lästa att den skulle komma till korta på Vasan... men jämfört med vad??

Helt oduglig borde den ju inte vara eller??

Hälsningar

Beofred

Aktiv medlem
JRP46 sa:
Hej,

Lite sugen blir man ju... lästa att den skulle komma till korta på Vasan... men jämfört med vad??

Helt oduglig borde den ju inte vara eller??

Hälsningar
Närå, Vasan går bevisligen att cykla med allt möjligt. Det finns lämpligare cyklar att välja för den som enkom är inställd på cykling liknande vasan, är andemeningen. En cykel är bara en cykel och den definierar sällan begränsningarna i framkomlighet, det gör hen som sitter på.
Alltså, vill du vinna välj en annan, villl du komma fram välj vad som helst som är helt. Det är trots allt bara nio mil.

JRP46

Ny medlem
Jag fattar, men kan det vara en allrounder? Inte bäst på något, men funkar till det mesta. Förutom att jag ej håller på med några högre drop å så...eller har du/ni ett annat tips på en sådan hoj?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer