[Artikel] Måste-se-film: 2600 tekniska höjdmeter på The Whole Enchilada i Moab – uppför

Redaktionen

Medlem
[Artikel] Måste-se-film: 2600 tekniska höjdmeter på The Whole Enchilada i Moab – uppför
cus-8600ft-blog-01-2000x960.jpg

Kolla in filmen när Braydon Bringhurst kör The Whole Enchilada i Moab uppför. 2 600 höjdmeter av superteknisk cykling. 

Läs hela artikeln:

Makten

Aktiv medlem
Försökte kolla men tröttnade snabbt på allt analyserande svammel. Varför massa snack om honom och cyklingen istället för att bara visa när han cyklar? :rolleyes:

Manurhin2

Aktiv medlem
Försökte kolla men tröttnade snabbt på allt analyserande svammel. Varför massa snack om honom och cyklingen istället för att bara visa när han cyklar? :rolleyes:
Kan du inte starta "en tråd för oss som inte vill ha snack i filmer" 😉

oJsan

Aktiv medlem
Inspirerande film!
(Ang. diffen i höjdmeter mellan titeln och TrailForks så tror jag att han räknar kumulativ höjd. Det kom upp en bildtext om kumulativ höjd i ett segment)

BuTTuS

Aktiv medlem
Vad var det som blinkade grönt på gaffeln under mörkerscenerna?

Barometer

Aktiv medlem
Lite drygt med allt snack mellan men man måste säga att han är en jäkel på att klättra.
Cyklingen börjar ca 50 minuter in kan tilläggas.

oJsan

Aktiv medlem
Jag blev besviken när jag förstod att han kunde pausa och sätta ner fötterna och ta om. Jag missförstod trailern och trodde att han skulle göra den helt utan fortsättningar 😄

Topp