[Artikel] Swede Shreds Säsong 2

Redaktionen

Medlem
untitled-07870-2000x1334.jpg

Upptäck några av Sveriges bästa MTB-ställen i en helt ny säsong av Swede Shreds. Första stoppet är Göteborg.

Läs hela artikeln:

Tiki

Aktiv medlem
Inspirerande att se platserna och eldsjälarna från olika delar av Sverige. Snyggt jobbat med filmerna Hanna & övriga inblandade. 👍👍

manneblask

Aktiv medlem
Uppvuxen på och lärde mig åka skidor i Bygdsiljumbacken i stort sett men aldrig testat Bikeparken (tillkom ett tag efter jag emigrerat söderut). Nu blev suget stort att testa nästa gång man är uppe! Sjukt bra serie och produktion som vanligt!

SIE

Aktiv medlem
Grymt! Kul med en göteborgsrapport som inte automatiskt likställer cyklingen med enkom Änggårdsbergen och Delsjöområdet med 🙂

manneblask

Aktiv medlem
Stort tack, de är röda, men i jämförelse med Källvikens röda hur är de då? Jämförbara eller svårare?

Jag har aldrig kört i Källviken, men skulle säga de är typisk röda som i naturliga nedförslöpor med några byggda grejor. Jag tyckte inte de var särskilt brötiga utan mer snabba men hel del rötter och andra naturliga inslag.

Väldigt annorlunda från bikeparken med andra ord 🙂

Fundadores

Aktiv medlem
Jag har aldrig kört i Källviken, men skulle säga de är typisk röda som i naturliga nedförslöpor med några byggda grejor. Jag tyckte inte de var särskilt brötiga utan mer snabba men hel del rötter och andra naturliga inslag.

Låter kul! Får ta med stigcykeln också någon gång.

Väldigt annorlunda från bikeparken med andra ord 🙂

Redaktionen

Medlem
untitled-08657-2000x1333.jpg

Nuddar Zakarias Johansens hjul någonsin marken, blir Emil Johansson nervös av att landa nya trick och hur ser egentligen Järvsös nya endurostigar ut? I tredje delen av Swede Shreds säsong 2 åker vi till Järvsö och the Dome i Gävle.

Läs hela artikeln:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer