[Artikel] Världens snyggaste reklamfilm med mtb?

Redaktionen

Medlem
Puff-1-2000x1125.jpg

Schweiziska klockmakarna på Tissot har gjort en reklamfilm tillsammans med franska freeride-enduro åkaren Kilian Bron. Bedårande vackert och wow-känsla utlovas.

Läs hela artikeln:

freddag

Aktiv medlem
det ser häftigt ut att cykla så det är bäst att jag köper ett helt meningslöst klocksmycke för fyra papp så att jag måste lönearbeta ännu mer så att jag får mindre tid att cykla

H.

Aktiv medlem
Massa galna moneyshots stompade på varandra men det störde mig att man inte har en tydlig storyline. Såg något på Pinkbike om att en bit skulle visa vattnets flöde men det kändes alldeles för otydligt.

Bara av ändring av ordningsföljden och val av tid på dygn hade man kunnat skapa en illusion av det "perfekta" åket från toppen till botten av ett enormt berg. Men nu växlar det altitud, natur och tid på dygnet hur som helst vilket för mig förstärker tankarna om att det bara är en radda korta sekvenser.

H.

Aktiv medlem
det ser häftigt ut att cykla så det är bäst att jag köper ett helt meningslöst klocksmycke för fyra papp så att jag måste lönearbeta ännu mer så att jag får mindre tid att cykla
Haha, ja och kopplingen till Tissot annat än landet kändes rätt svag.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer