bästa fotpumpen till cykel

hm

Aktiv medlem
Min biltema har funkat utan service i 20 år men börjar bli lite nött ..
Är framförallt munstycket som är super som passar magiskt bra på både bil o schrader.
Och även lagom pumpvolym för både mtb o lvg .
Ser nu att dom har fler pumpar..
Men är typ denna jag menar men kanske inte är samma .

Den nya digitala ser ut att ha för smalt rör och därmed för liten volym för mtb ?

Federer

Aktiv medlem
Min biltema har funkat utan service i 20 år men börjar bli lite nött ..
Är framförallt munstycket som är super som passar magiskt bra på både bil o schrader.
Och även lagom pumpvolym för både mtb o lvg .
Ser nu att dom har fler pumpar..
Men är typ denna jag menar men kanske inte är samma .

Den nya digitala ser ut att ha för smalt rör och därmed för liten volym för mtb ?
Den har utgått ,finns bara i ett varuhus och det är i Stockholm, tyvärr.

Federer

Aktiv medlem
När jag letade runt på nätet efter pump, så kommer jag ihåg att det fanns en pump med en pys knapp, som man enkelt kunde reglera trycket med om man pumpar lite för mycket, men jag kommer givetvis inte ihåg namnet, är någon som har en idé om vilken pump jag menar?

Argos

Aktiv medlem
När jag letade runt på nätet efter pump, så kommer jag ihåg att det fanns en pump med en pys knapp, som man enkelt kunde reglera trycket med om man pumpar lite för mycket, men jag kommer givetvis inte ihåg namnet, är någon som har en idé om vilken pump jag menar?
Det finns många pumpar med pysknapp här i världen. Prova att bildgoogla t.ex. Eller textgoogla med lämplig fras. Själv har jag exempelvis en av märke Topeak med pysknapp.

Bike24 har en (1) kvar i lager just nu!

Federer

Aktiv medlem
Det finns många pumpar med pysknapp här i världen. Prova att bildgoogla t.ex. Eller textgoogla med lämplig fras. Själv har jag exempelvis en av märke Topeak med pysknapp.

Bike24 har en (1) kvar i lager just nu!
Det var Topeak sprint jag hade sett.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer