Betalning omöjlig wiggle

Någon som lyckas betala/checka ut order på wiggle?

Stört omöjligt för mig idag då jag försökte köpa en barncykel. Inga betalsätt funkade.

Svenska kundtjänsten hade ledigt till 16/9 fick jag i mailsvar. Man skulle svara på engelska så kunde brittiska kundtjänsten hjälpa. Gjorde d, fick felmeddelande?

Senast ändrad:

GustavK

Medlem
Har du "öppnat" ditt kort för utlandsbetalning?
Jag behöver göra det på Nordea om jag handlar från Wiggle har jag för mig...

johan44

Aktiv medlem
Jag har nyligen varit med om att kort varit stört omöjligt på kinasiter och då har paypal funkat... Ingen info utan bara omöjligt att genomföra köp.

ooms

Aktiv medlem
Trädde det inte nya EU-lagar i kraft den 1/9 som tvingar affärsidkarna att ha högre säkerhet på kortbetalningar, att nån typ av id-verifiering (typ bank-id eller pinkod) krävs? Har för mig jag hörde det i nån nyhetssändning för nån vecka sedan, och att det kunde innebära problem vid köp fr utländska siter. Dock tror jag de sade att vissa länder, bl.a. UK, hade fått uppskov med införandet.

Möjligen strular deras betalning pga nya Visareglerna. Jag låste upp kortet för internetköp. Testade även paypal o Klarna. Ringde mina föräldrar (som har annan bank). Samma för dem, de testade oxå samtliga betalningsalternativ wiggle erbjuder. Inget funkade. Tråkigt, födelsedag som närmar sig...

Red: autokorrigering sabbar stavningen

Senast ändrad:
Det är inget ”magiskt trick” man måste få till då. Noterar att man måste fylla i fältet ”postort” två ggr. Skrev samma postort i båda. Ska man skriva ngt annat i ena postortsfältet? Postnr har ett eget fält.

dardos

Medlem
Jag köpte med mastercard i söndags utan problem. Postnord försökte leverera igår så jag får hämta själv ikväll. Snabbt för att vara "gratisfrakt- alternativet."

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer