Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än en hårdfrusen Snickers i bakfickan.Alltid gött med smält choklad i fickorna
![]()
Vad har du för kroppstemperatur egentligen? ?Bättre än en hårdfrusen Snickers i bakfickan.
Respekt verkligen om du kör i korta bibs i minusgrader. Jag gör inte det. Poängen har nått fram i alla fallNär is och snö ligger på vägen blir även jackan kall.Visa bilaga 484154
Hur är det att beställa från Rapha, kommer grejerna hem utan extra kostnader ?Jag läste att Raphas core cargo bibs nu har nytt, bättre, material. Klickade hem ett par förra veckan. Ser fina ut tycker jag. Ska vara samma blöja som i de dyrare.
Ja, inget extra.Hur är det att beställa från Rapha, kommer grejerna hem utan extra kostnader ?
Nä'ru.Respekt verkligen om du kör i korta bibs i minusgrader. Jag gör inte det. Poängen har nått fram i alla fall
Jag har kört mycket i deras Core cargo, bland annat typ 10 timmars heldagsutflykt utan någon av de problemen som glitch nämnde. Har iofs helt andra mått än glitch, kör på medium och är 184, 69 kg.glitch, jag blir nyfiken, är det Raphas Explore eller Core bibs med fickor du testat?
Jag har bland annat kört en brevetserie och en veckas bikepacking i Explore-bibsen och tycker de är kanonsköna, både dynan och passform i övrigt.
Men som vanligt med passform så är den oftast individuell.