Bibsen sitter underbart skönt men blir genomskinliga..

Hej,

jag hsr två par Void bibs som jag tycker sitter så jävla gött men nu verkar dessa ha blivit ganska genomskinliga ovanför paddingen (källa klungmedlemmar). Det är svintrist då jag verkligen gillar dom... någon som har löst detta med att typ stryka på klubblogga eller något annat liknande för att få dom OK igen?

weldion

Aktiv medlem
Det är väl fint att bjuda bakomliggande cyklister på lite ögongodis?

liten_men_tuff

Aktiv medlem
Tror tyvärr det kan bli svårt, iom det elastiska tyget. Svårt att få på något som kommer tänja sig lika mycket, utan att det börjar korva sig o dyl. Att ha något under är nog det enklaste och bästa alternativet.

nieves

Aktiv medlem
Hej,

jag hsr två par Void bibs som jag tycker sitter så jävla gött men nu verkar dessa ha blivit ganska genomskinliga ovanför paddingen (källa klungmedlemmar). Det är svintrist då jag verkligen gillar dom... någon som har löst detta med att typ stryka på klubblogga eller något annat liknande för att få dom OK igen?
Använd som vår/vinter/höst bibs, lösa ben + gympashorts över för att hålla paketet varmt.

superdea

Aktiv medlem
Testa sy fast en bit av nåt tunt, fint material. Fäst det bara i ytterkant, inte ovan eller under, låt det va lite slappt så det sträcker sig när bibsen töjs. Är typ liknande lösning på mina bioracer med dubbla material över rumpan.

Testa sy fast en bit av nåt tunt, fint material. Fäst det bara i ytterkant, inte ovan eller under, låt det va lite slappt så det sträcker sig när bibsen töjs. Är typ liknande lösning på mina bioracer med dubbla material över rumpan.
har du gjort så?

Skulle du vänligen kunna ta en bild på detta? Vore kul att se (och bra att kunna visa symaskinsföraren = ) )

GoranS

Aktiv medlem
Jag brukar köra med byxor som jag av olika skäl inte vill använda ute när jag sitter och trampar inomhus i min ensamhet.

Mike å

Aktiv medlem
Mina Löffler extra short shorts som jag har på trainern har ett extra lager av frotté (eller något liknande) upp mot ryggen.
A942B4F9-D923-4BA0-86C5-49777E20E7A2.jpeg
86D0415C-9392-4348-A062-B8C63C73CFB2.jpeg
BBB5B93C-DEF1-4CA9-A6C0-F72329ACD352.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer