Bilder från Karlstad XC som kördes idag.

lysmask

Ny medlem
Inga problem. :)
Hade ju nån tanke om att det skulle vara trevligt att va ute i naturen en stund och kolla lite på de som cyklade men vädret ville annat lagom till starten.. men då hade jag ju gjort mig besväret att knata dit så det var bara att härda ut. Var ju lindrigt ändå att stå under tall jämfört med att cykla i blötan. :)

Benny76

Ny medlem
Snygga bilder! Du hittde ett perfekt ställe för foto.
inte tränat många timmar i sommar pga nyfödd hemma men körde igenom dubbel loop idag iaf.

lysmask

Ny medlem
Benny76 sa:
Snygga bilder! Du hittde ett perfekt ställe för foto.
inte tränat många timmar i sommar pga nyfödd hemma men körde igenom dubbel loop idag iaf.

Tack! Brukar cykla sporadisk i krokarna där så jag hade på känn att det nog skulle både vara fritt från trängsel och göra sig bra på bild.. :)

lysmask

Ny medlem
RicoShredderKowalski sa:
Fina bilder vad kör du med för objektiv? Gissar på runt 100mm f4

Har ett 70-200/2,8. Körde bländare 4 och låg på 200 mm på de flesta bilder man ser rakt framifrån på åkarna och sen blev det runt 70-100 nånstans när de kom närmare och man ser dem från sidan om jag inte minns fel.

Det är en s-sektion typ på stigen så man får rätt fritt att plocka dem flera gånger från samma plats om man har brännvidden. Lite nerförsbacke mot mig (som satt på marken) också så man får med ansiktena lite bättre, folk åker ju och stirrar i backen hela tiden annars så det blir gärna bara hjälmar.. :)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer