[Bildgåtatråden Del 2] Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget!)
Eftersom det är problem i den gamla tråden startar jag en ny.
på andrejs bild svarar jag Argentiera.
Lägger in dom gamla reglerna samt länk till den gamla tråden.
Regler:
- Den som gissar korrekt på bildgåtan vinner äran att så snabbt som möjligt lägga upp en egen bild med tillhörande fråga.
- Om man inte lägger in en ny bild inom ett dygn. Så får någon annan rätt att lägga in en ny bild.
- Det är Du själv som är fotograf till den bild du lägger in.
- Cykelrelaterat eller ej, skit samma.
Sunt förnuft I:
Man bör inte gissa flera gånger utan feedback från bilduppläggaren. Dock kan man gissa fler gånger om feedback dröjer, typ en halvtimme efter första gissning. Detta lämnar möjligheter för de som inte följer tråden slaviskt att ha en chans få gissa. Detta säger jag inte i egenintresse. Men det blir lite roligare så tycker jag, det blir inte samma hets och det kräver lite mer eftertänke innan man slänger in gissningar. (Muntis, 11 dec 2008).
Sunt förnuft II:
Undvik att editera dina inlägg i den här tråden, det skapar förvirring.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/938007
på andrejs bild svarar jag Argentiera.
Lägger in dom gamla reglerna samt länk till den gamla tråden.
Regler:
- Den som gissar korrekt på bildgåtan vinner äran att så snabbt som möjligt lägga upp en egen bild med tillhörande fråga.
- Om man inte lägger in en ny bild inom ett dygn. Så får någon annan rätt att lägga in en ny bild.
- Det är Du själv som är fotograf till den bild du lägger in.
- Cykelrelaterat eller ej, skit samma.
Sunt förnuft I:
Man bör inte gissa flera gånger utan feedback från bilduppläggaren. Dock kan man gissa fler gånger om feedback dröjer, typ en halvtimme efter första gissning. Detta lämnar möjligheter för de som inte följer tråden slaviskt att ha en chans få gissa. Detta säger jag inte i egenintresse. Men det blir lite roligare så tycker jag, det blir inte samma hets och det kräver lite mer eftertänke innan man slänger in gissningar. (Muntis, 11 dec 2008).
Sunt förnuft II:
Undvik att editera dina inlägg i den här tråden, det skapar förvirring.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/938007
Senast redigerad av en moderator: