Eller så är det påsk?Känns spontant som att det kan vara en Sverigematch i staden (fotboll) baserat på antalet gula tröjor
Nix.saint entienne
Nej.Bratislava
Stämmer bra!Blandade ihop, menade Toulouse.
Vad vare för sportgrejs då?Stämmer bra!
Din tur.
Fotbolls EM 2016.Vad vare för sportgrejs då?
Den var rejält knepig, men bestämde mig för att inte ge upp. Har nu på morgonen letat efter torg med röda tegelbyggnader i Norditalien, Tyskland, Spanien, Ungern, Österrike, Luxembourg, Ukraina, Vitryssland, Estland, Lettland, Nederländerna och Belgien. Imponerande Arkitektur det finns där ute .Stämmer bra!
Din tur.
Härligt, trägen vinner tillslut!Den var rejält knepig, men bestämde mig för att inte ge upp. Har nu på morgonen letat efter torg med röda tegelbyggnader i Norditalien, Tyskland, Spanien, Ungern, Österrike, Luxembourg, Ukraina, Vitryssland, Estland, Lettland, Nederländerna och Belgien. Imponerande Arkitektur det finns där ute .
Då är det bäst att hugga, lär vara enda chansen jag får... :-)Inser nu att orten är väl liten och svår att hitta. Dessutom kommer jag ha ont om tid att svara idag så plockar bort bilden ovan och vem som helst får lägga upp en ny bild som vi får gissa på. Sorry om någon börjat leta efter orten.
Japp, close enough, några mil väster om Lillhärdal. Fö nära ett område som heter Stockholm, och där hamnade man om man googlade stockholm en gång i tiden :-)Lillhärdal?
Vill du precisera?
Det var en vild gissning, inga träd, sandstrand, husen..Vill du precisera?
Ger rätt för det. Ön heter Lewis and Harris. Den norra delen är Lewis och den södra är Harris.Det var en vild gissning, inga träd, sandstrand, husen..
Då är det Harris även om det geografiskt är samma ö (tror jag),Ger rätt för det. Ön heter Lewis and Harris. Den norra delen är Lewis och den södra är Harris.
Bilden är tagen mellan Borve och Northton.
Din tur med ny bild!
Japp, bollen är din.Lac de Montriond, Frankrike?
/Johan
Google gillade bilden så jag kan tyvärr inte skryta med bra kunskaper i fransk geografi :)Japp, bollen är din.
Haha, misstänkte att du skulle ta den snabbt. Din turFyrisån!
Änggårdsbergen (Göteborg). Lite isigt.
Misstänker att frågetecknet snarast var p.g.a. att du postade en bild utan att först ha gissat rätt på var föregående bild var tagen. Var det månne en postning i en annan tråd än du avsåg?Änggårdsbergen (Göteborg). Lite isigt.
Oj, Sorry. Trodde jag var i dagens bild-tråden.Misstänker att frågetecknet snarast var p.g.a. att du postade en bild utan att först ha gissat rätt på var föregående bild var tagen. Var det månne en postning i en annan tråd än du avsåg?
corniche beach Abu Dhabi