Rätt! Google?Jättstugan vid Röbäck?
Yes. Hade varit intressant att se hur många gissningar det skulle krävas på många av bilderna om den här tråden hade en googlerestriktionRätt! Google?
Det räcker dock med att en till som varit där känner igen sig. Då behövs inget Google.Yes. Hade varit intressant att se hur många gissningar det skulle krävas på många av bilderna om den här tråden hade en googlerestriktion![]()
Givetvis, men då kräver det också att just den personen ser bilden och gissar. För övriga kan de nog ta ett tag.Det räcker dock med att en till som varit där känner igen sig. Då behövs inget Google.
En googlerestriktion här hade varit ungefär lika effektivt som dopningförbudet inom landsvägscykling.Yes. Hade varit intressant att se hur många gissningar det skulle krävas på många av bilderna om den här tråden hade en googlerestriktion![]()
Mitt samvete är rent! Häxjakt! :)En googlerestriktion här hade varit ungefär lika effektivt som dopningförbudet inom landsvägscykling.![]()
Samvetet och kroppen är två olika sakerMitt samvete är rent! Häxjakt!
OM det nu skulle vara en googlerestriktion, både tror och hoppas jag, att det är lite bättre ställt på samvetesfronten på Happy än World Tour lvg...Mitt samvete är rent! Häxjakt! :)
Det viktiga är ju att lägga fram de mest vansinniga bortförklaringarna när man åker dit för doping- eller googlefusk (om sådant skulle införas). Blir nog svårt att exempelvis slå Hamiltons ofödda tvillingförklaring.OM det nu skulle vara en googlerestriktion, både tror och hoppas jag, att det är lite bättre ställt på samvetesfronten på Happy än World Tour lvg...![]()
Ja, den är helt klart i en klass för sig.Det viktiga är ju att lägga fram de mest vansinniga bortförklaringarna när man åker dit för doping- eller googlefusk (om sådant skulle införas). Blir nog svårt att exempelvis slå Hamiltons ofödda tvillingförklaring.
Men är det klart att det var ett medvetet döpingsförsök eller "bara" ett otroligt dålig medicinval?Eller Johaugs läppsalva. Men den gick ju hem.
Det är en väldigt bra bortförklaring om det är så att man systematiskt använt preparatet i fråga och nu blev påkommen... Ponera att en två-veckors kur precis avslutats och nu är på väg ur kroppen, då är det ju väldigt praktiskt att preparatet finns i en läppsalva om man skulle råka bli testad...Men är det klart att det var ett medvetet döpingsförsök eller "bara" ett otroligt dålig medicinval?
EDIT: ingen bort förklaringen där heller, förutom att man här inte har läst förpackningen.
Snyggt, helt rätt!Ljusnedal?
(ej bild-googlat)
Rättvik, LångbrygganBörjar få ont om bilder i mobilen, men vi kör den här. Vilken ort?
Visa bilaga 466152
Stämmer.Rättvik, Långbryggan
Stämmer.
Nej!Dannemora Gruva?
Yes!Ramhälls Gruva?
Haugmondh hill ?Nu får det bli ett gammalt foto från ett album. Vad heter orten/banan? Visa bilaga 466164
Nix.Haugmondh hill ?
Då random gissar jag på birminghamNu får det bli ett gammalt foto från ett album. Vad heter orten/banan? Visa bilaga 466164
Hurra, helt rätt!Pebble Beach, Kalifornien?
/Johan