Holgers traktormusen ska man stanna till vid om man har vägarna förbi.Holgers traktormuseum?
Du måste mera hemåt...Åse då?
Persåsen?Du måste mera hemåt...
NixPersåsen?
Inte GrängesbergGrängesberg motornostalgimuseum?
När jag är nära, så gissar jag på fysiskt och säger Bjurs!Anar, att den blev för svår fast jag gissar att många som följer tråden faktiskt har varit i byn vi söker.
Sammanfattar lite ledtrådar och ger nån ny:
-@weldion Är nära
-Masa oss söderut
-Byn hade en gång ett eget mtb-lopp
-Rikskänd cykelstig finns i byn
På Dössberget så såg jag Svenne Rubins live en gång. Precis när de hade släppt sin skiva ”Sex män i skor” och blivit tokpopulära. Arrangören var inte riktigt beredd ppå folkstormningen till den lilla scenen som man hade uppe på berget.Dössberget alltså!?
Enligt den här källan så vad det ”ca 7000”.På Dössberget så såg jag Svenne Rubins live en gång. Precis när de hade släppt sin skiva ”Sex män i skor” och blivit tokpopulära. Arrangören var inte riktigt beredd ppå folkstormningen till den lilla scenen som man hade uppe på berget.
6500 pers kom dit. Går närmast att beskriva Dössberget som en myrstack med människor som klättrade fram.
Jepps.Vildmarksvägen va?
NeinLöwenplatz, Zürich?
Jag vill veta vad platsen heter (staden räcker inte).
Visa bilaga 473501
Helt säker på det? :)
Oops! Du har nog rätt. Det var länge sen jag var där och hade antecknat Paradeplatz. När jag googlade Löwenplatz första gången hamnade jag 45min ifrån ZürichHelt säker på det? :)
St Petersburg Grand Peterhof Palatset
Singapore?Inte Sverige