Helt rätt, Ivö klack från i somras :) Bilden är din!Jag gissar på Sverige-Skåne-Ivö (Ivö klack).
Det såg väl ungefär likadant ut någon annan sommar jag var där =)Helt rätt, Ivö klack från i somras :) Bilden är din!
Ja, vi är i Höganäs.Höganäs Skatepark, Kullask8en
Leta ica kvantum i norra skåne.Ja, vi är i Höganäs.
Din bild!
En första ledtråd, det går att ana nåt i bakgrunden.
Det stämmer!Tycker man kan ana en backe. Skidbacke kanske?
De stämmer också, men det var skidbacken jag tänkte på som ledtråd.Ett gult hus?
Kan man få till den där vyn på Lidingö? Från typ Långängen?Det stämmer!
Det är inte Lidingö, men du är i rätt landsände.Kan man få till den där vyn på Lidingö? Från typ Långängen?
För om man kan det, då svarar jag just det.
Då gissar jag på något som står som ”Lilla Sickla”.Det är inte Lidingö, men du är i rätt landsände.
Inte Lilla Sickla heller.Då gissar jag på något som står som ”Lilla Sickla”.
Inte Bruket heller. Har man tur kan man få se ett fjäderfä på sjön bakom mig.Bruket slalombacke vid Görveln?
Isåfall är gula huset Görvelns slott.
Det stämmer bra. Området där bilden är tagen kallas Ekbacken och ligger precis söder om sjön Fjäturen.Kan det vara Väsjöbacken då? Där nedanför ser det ut att vara byggnationer på gång enligt Google Maps…
Så är det!Uppsala Konsert & Kongress
Där har jag varit på konsert, men inte kongress.Så är det!
Det är dessvärre fel.Albert Park Melbourne?
Bra tänkt, men det är också fel, fast inte lika mycket.Med tanke på att du ju då och då är i Italien gissar jag på Imola.
Där har vi rätt svar.Nürburgring?
Har varit där en gång för en massa år sedan.Där har vi rätt svar.
Mercedes-tribunen T4a för att vara exakt.
Din tur Mats65.
Det är helt rätt.Det där ser ut att vara Storfjällsgraven!
Kände igen mig. Jag var där i höstas och har tagit en bild på samma hus från annat håll, givetvis med en baktanke att det kanske var nått för den här tråden. Det var det ju uppenbarligen! =)Det är helt rätt.
Din bild!
Norr om polcirkeln?Kände igen mig. Jag var där i höstas och har tagit en bild på samma hus från annat håll, givetvis med en baktanke att det kanske var nått för den här tråden. Det var det ju uppenbarligen! =)
Var är vi nu?
Visa bilaga 604628
När jag ser horisonten så inser jag att det nog är väldigt fel..Mo i Rana?
Väldigt och väldigt var väl lite hårt sagt, men det är ju inte rätt, det är det inte.När jag ser horisonten så inser jag att det nog är väldigt fel..