[Bildspel] Tisdagsrajd - The First Years

Aron

Moderator
Tisdagsrajden fyllde tre år för några veckor sedan. Dessa tre år har resulterat i mer än 150 turer och ca 2.000 bilder. Det är dags att plocka guldkornen ur denna bildskatt och summera de år som gått. Här är "Tisdagsrajd - The First Years".

Ett stort tack till alla som fotat och dokumenterat. När vi blir gamla och svaga kommer vi i alla fall ha alla dessa bilder att värma våra minnen med.

erik h

Aktiv medlem
Tjuusigt!
Det har blivit en hel del turer alltså. Det där med vinter såg inte så jobbigt ut heller. Jag är redo.

Jörgen_A

Aktiv medlem
Grymt, nu längtar jag till tisdag.

Detta måste visas för bättre hälft. Finns det en censurerad version utan köttsår och blod?

/* Jörgen */

ostkaka

Aktiv medlem
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Aron vinner priset som årets happyit, tveklöst.
> Får fundera på priset.

Inga gamla skopåsar kvar?

stereo

Medlem
Fina bilder. Jag känner mig lite stolt på något vis av att få vara med och cykla i Hellas när jag ser det här.

Skogling

Aktiv medlem
Mäktigt med en KBCKare på andra bilden. Speciellt med tanke på att jag barit närvarande på 3 tisdagsrider. :)

Grymt bildspel !

-Skogling

Aron

Moderator
Kul att ni gillar bildspelet!

@Jörgen_A
Tänkte faktiskt inte på den avskräckande aspekten. Målet var att få maximal dramatik :). Tror dock inte att jag kommer att orka klippa till en snällare version. Du får censurera lite, eller dra till med någon story om att vi hjälpte till på en filminspelning :).

Låtlistan:
http://open.spotify.com/user/aron00/playlist/0eCEK764O4IUQdBMManxbg

Nowhere Warm - Kate Havnevik (första 10s)
Wildcat - Ratatat
Trouble is a friend - Lenka
Love, what you doing? - We have band
Butterflies in my tummy - Tikkle Me
Pearl's dream - Bat for lashes

MoeJoe

Ny medlem
Riktigt grymt bildspel med skön musik! Snyggt jobbat Aron.

Varit halvdeppig ett tag över den kommande gegghösten och mörkvintern men nu känns det lite bättre.

Får damma av pannlampan, blev hyfsat gruppcykelsugen igen.

mandel

Ny medlem
TJoho jag fick en tiodel i bildspelet!
Tackar Aron för en nostagitrip i den högre skolan.

Lycka till i fortsättningen!

/Tobias

Aktiv medlem
Tjusigt!!

Fick ivf mig att bli sugen på en riktigt blöt jävla tisagstur, en såndär kolsvart höstkväll med snöblandat regn och 0 gradigt så man får kämpa ordentligt och kanske tom vara värd sin fika efteråt:)

Ska försöka hinna emd en i höst:)

Jörgen_A

Aktiv medlem
Detta guldkorn plockar jag fram då och då när cykellusten behöver ett lyft. Som idag till exempel. Trött, ur form, stel i ryggen, kallt ute, cykel som skulle behöva kärlek. Soffa och cholkad lockade förföriskt.

Två varv av bildspelet senare är jag cykelkittad och på väg ut genom dörren med en Niner under armen :-)

Tack tack.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer