Billig cykel - Gotland

Stålhäst

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Ska åka på en fyradagars tur till Gotland med några på en sak, men vill kunna utforska själv. Någon som vet var man kan få tag på urbilliga cyklar nära Visby? Att ha på plats som man bara kan ställa ifrån sig när man ska hem. Var ganska torrt på blocket såg jag. Tack!

Stålhäst

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Hyra cykel känns väl smidigt?

Om detta är för dyrt så kolla hygglo-appen. Annars är det väl lätt att ta med cykel på färjan också.
Hej, tack, funderade över det, men känns smidigt att inte behöva lämna tillbaka osv. Är inte heller min bil vi ska köra, har inget ställ för cykel.

Ska tänka ut en smart lösning:)

sdx

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Det står en cyclepro på väg 568 ansarve kvior i skogen röd och fin annars så står det en vid poliskontroll platsen i Tofta utan kedja.
Sen finns det några lik i levide rastplats väg 141 med tag bultsax.

Stålhäst

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Det står en cyclepro på väg 568 ansarve kvior i skogen röd och fin annars så står det en vid poliskontroll platsen i Tofta utan kedja.
Sen finns det några lik i levide rastplats väg 141 med tag bultsax.
Är cyclepron hel och utan ägare tro? Det låter ju intressant. Hittar dock inte på karta, var är väg 568? Kanske du kan peka ut på karta?😁

Pfaff

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Ska åka på en fyradagars tur till Gotland med några på en sak, men vill kunna utforska själv. Någon som vet var man kan få tag på urbilliga cyklar nära Visby? Att ha på plats som man bara kan ställa ifrån sig när man ska hem. Var ganska torrt på blocket såg jag. Tack!
Du får väl investera i en cykelhållare till kompisens bil. Behöver inte kosta skjortan och håller nog Sthlm-Nynäs tor och lite till. Men inte så mycket till.

Stålhäst

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Statliga väg nummer finns på kartorna.
En fråga bara, skämtar du bara, eller finns de verkligen där? Är inte väldigt bekant med mina medresenärer, så skulle bli konstigt om jag ville ta en omväg för att leta efter något som inte finns...

Vill verkligen hitta en cykel till vistelsen.

sdx

Aktiv medlem
Billig cykel - Gotland
Leta vid väg 568 &ansarve skylten annars så tillhanda håller Trafikverket kartor på statliga vägar.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer