Blockettråden 2

attbresinhand

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Kostar €560 i Tyskland nytt. Men med lite proveniens så kanske det är värt mer?
Triatleter och deras världsbild 🙄💸

https://happyride.se/annonser/allebike-alpha-xt-2021-strlk-m-uppgraderad-igen-sankt-pris.161629/ lite positiv prissättning för en begagnad cykel...?

Edit; ser denna överallt och den förnyas ofta...
https://happyride.se/annonser/specialized-tarmac-sl6-etap.163993/ passa på! Alla vill åka med fälgbroms!

Senast ändrad:

jolov

Aktiv medlem
Blockettråden 2
15 000kr måste väl vara ganska nära nypris?

Skärmavbild 2021-09-17 kl. 18.08.25.png

tmalm

Aktiv medlem
Blockettråden 2

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Här har vi en som onekligen inte alls har några betänkligheter kring definitionen av nyskick; använd 2 gånger. Punkt och slut. Jag och min förbaskade ambivalens...

Vad kan ett bra bud för en potentiell köpare tänkas vara?

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Här har vi en som onekligen inte alls har några betänkligheter kring definitionen av nyskick; använd 2 gånger. Punkt och slut. Jag och min förbaskade ambivalens...

Man kan dock ser att den är i nyskick!

Min stora frågan är vad en "SRAM Force AXS Mullet" är?

Har tyvärr ingen bra svar pä din fråga.

TsUPeR

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Ännu en intressekoll. Utan ett tänkt pris är det ju meningslöst eller ska man skicka PM med skambud till alla intressekollare?

jonte987

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Smidigast är väl att visa intresse här i tråden. Så slipper säljaren/intressenten få skambud.

Hen kan hör av sig om hen blir intresserad av sälja.

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Man skulle kunna göra allt så mycket enklare med modern teknik. Lägg automatiskt till en undersökning till intressekoll med svar: intresserad / inte intresserad / vet inte. Mycket enklare att visa (icke-) intresse och jätteenkelt för ägaren att får koll.

EDIT: ved -> vet

Senast ändrad:

jonte987

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Hjul är alltid intressant till skamligt lågt pris.

Jag intresserad av en racer för trainern till ett pris betydligt lägre än värdet av komponenterna (jag cyklar fan inte med skitväxlar).
Lämna bud!

Berk

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag förstod det, men när vi ändå höll på med intressekoll här (alltså att kolla vad vi har för intressen) så föll jag för det.

Nackdelen med en undersökning med bestämda svar är att man inte kan vissa andra intresser. Hade inte tänkt på det. Du kan prova att svara att du är intresserad i ved på nån intressekoll på K&S.

jonte987

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Om vi måste har alla möjligheter folk här skulle villa ha behövs också: jag är inte intresserad av att visa (icke-)intresse. Den svar skulle jag välja.
Intresserad/inte intresserad/vet ej/förstår ej/ kränkt/ kan jag få köpa något annat/Skit i det du

Detta bör täcka in allt utom att man fortfarande inte vet priset.

Och om det är björk- eller blandved som efterlyses

jonte987

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nu känns det jävligt fattigt att elda björk. Pinsamt.

Får genast beställa

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer