Blockettråden 2

freddag

Aktiv medlem
Blockettråden 2
styrpluppar med ful reklamtext 50 kr. 9 gram!
20211022_205541.png

Mashimaro

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Tufft att sälja cykeln till Corona-pris när just ens egen modell och storlek finns på lager till ett lägre pris :)

OldBones

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag har alltid sett majoriteten av cyklister som ärliga och pålitliga människor när det gäller second hand marknaden.. Men sen Covid slog till har kapitalismens fula tryne blivit väldigt påtagligt även hos de gamla retro-rävarna 🙄

Sälja en begagnad hoj för mer än Nypris, skämmes ta mig fan.

uandt

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Här e alla fall en fin nishiki som bara säljs för 1 krona mer än nypris. Sen är den 12-13 år gammal också...
Samma cykel till marknadsvärde:
Edit: är den "ny" så har den eventuellt en framgaffel som Nishiki gjort återkall på också. De där vita alugafflarna höll inte så bra...

Bornlikethis

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Här e alla fall en fin nishiki som bara säljs för 1 krona mer än nypris. Sen är den 12-13 år gammal också...
Samma cykel till marknadsvärde:
Edit: är den "ny" så har den eventuellt en framgaffel som Nishiki gjort återkall på också. De där vita alugafflarna höll inte så bra...
Den legendariske Jagger! Är han i farten igen? Den 20 år gamla men nya Team Saeco cannondalen gick ju så bra att sälja

ostrand

Aktiv medlem
Blockettråden 2
"Det finns såklart några skönhetsfel på ramen mm, ingen ny cykel"

Tja, ramen är säker ok, men gaffeln... 🙈

Bilagor

• Screenshot_20211029-233432_Facebook.jpg
    Screenshot_20211029-233432_Facebook.jpg
    194.7 KB · Besök: 233
  • Screenshot_20211029-233517_Facebook.jpg
    Screenshot_20211029-233517_Facebook.jpg
    201.6 KB · Besök: 232

eucalyptus

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Hahah var ju en som lade ut en aluminium Specialized diverge ekar för 47 000kr också. Trodde han skrivit en nolla för mycket, men så var inte fallet när jag frågade.

En sprillans ny i kolfiber kostar mindre... Låg bland annat en begagnad kolfiber ute för 30tkr.
Om du köpt en cykel för 20-25 000 kr och lägger ut den för det dubbla, hur går tankarna då? Brist på cykel?

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tänkte dela den med.. Påpekade till säljaren att det är aluminiumram och inte kolfiber.
"oki" fick jag till svar,sen var det inget mer med det... undrar om någon stackare går på denna.
Nu vet jag inte hur blocket fungerar i detalj, men det bör väl gå att rapportera/anmäla dit? Det måste väl ändå strida mot något användarvillkor?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer